AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
158.315

Vilka är vi?

Sida 17 av 18
Cribba
Christian heter jag och är 20 år från Huddinge,har bott halva livet i strängnäs och pluggat i eskilstuna. Jobbar som snickare och bygger restauranger runt om i sthlm och södertälje men även runt om i landet, ruskigt kul jobb ! Har precis bytt min sålt min Impreza och köpt Bmw, känns väldigt bra !

Mvh Christian

Min förra bil Länk
BMW entusiast med brinnande intresse för tyskt hantverk.
Sportbils älskare, säljare, bilstereobyggare m.m.
Glöm det där jag skrev om att sälja min 535! Ska med alla
medel försöka ha den kvar för den förgyller helt klart tillvaron
mer än en 318.

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!
Da
8
Da9L
320 -93
Jag heter Daniel och är född -78.
Likt några tidigare "talare" så läser jag mer än jag skriver här. För att ha råd att köra BMW så jobbar som inköpare på ett elektronikföretag i norra Västmanland. Har idag en 320i -93 ,och vi trivs jävligt bra ihop, men tyvärr så saknar den ac/klima så nu ska vi skiljas, jag vill istället bli ihop med en 525ix, och då är det ju fyrhjulsdriften som lockar mest! :o)

-97 stod inte farsan ut längre med att jag tjatade på honom att köpa en BMW, det blev en nyimporterad 525iA -95 med 10600mil på mätaren (helt enligt min plan), den har idag gått 28000mil och han har endast behövt byta slitagedelar så som bromsar tex, inte ens avgassystemet är bytt. Gissa om han är nöjd!

Jag kommer ALDRIG att köpa något annat än BMW, när man har varit och provkört någon ny bil (av annat märke) och sen sätter sig i sin 320 -93 med 23000mil på mätaren och sticker ut och gasar, så skrattar man ju, den är både roligare och skönare att köra, och den dagen jag hittar något som slår en BMW så kommer jag att bli riktigt glad, för det innebär ju bara att BMW utvecklar en ny bil som är ännu bättre.

Om det är någon som har en 525ix till salu, så maila gärna några bilder och lite info. ds.is@home.se