|
Sida 14 av 18
|
|
|---|---|
|
Instämmer också, intressant att veta vilka man spenderar sina arbetsdagar med =) Heter förresten Jens Höstbo och bor i Stockholm med min fru, i en tvåa på Kungsholmen närmare bestämt. Är 27 år och arbetar sen fyra år tillbaka som konsult på Cap Gemini Ernst & Young AB. Är född i Ljungby i Småland, har även bott i Arboga i Västmanland och i Växjö under studietiden. Har alltid varit en biltok av naturen, suger åt mig all tillgänglig information om alla möjliga bilar men med en särskild dragning till BMW och Porsche! Ägnar därför väldigt mkt tid åt forum som BMWPower.nu, BMWM5.com, Zatzy.com m fl. Jens |
|
|
Jaja, man får väl skriva av sig lite... Kristofer heter jag och är snart 27 år gammal. Kallas av kompisar för Kidde och har gjort det sen 10-årsldern. Bilintresset fick jag på ett tidigt stadium, då min far och bror äger en bildemonteringsfirma strax utanför Ronneby. Har hunnit med många bilar, men bara en BMW som såldes för 2 veckor sen. Ska nu lägga lite pengar på en båt istället för bil och kommer därför att ta över pappsens Scorpio 2,9 -1994. När det är dags att köpa "riktig" bil igen, så blir det till 99,9999% en ny Beemer. Förmodligen inte en NY, men en annan då...:-) Jobbar som administratör på ett litet företag i Ronneby och har gjort det sen 4 år tillbaka. Mekar inte gärna med bilar själv förutom lättare sysslor såsom bromsbyte, byta fjädrar/dämpare, service och typ avgasbyten. Inga våldsamma operationer alltså. Det överlåter jag till mekanikern på farsans firma istället:-) /Kidde V8:an saknad... och snart blir det V6:a istället:o( |
|
|
Smart ide!! ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
|
32 år UNG!! GBG, Kör " Bayrische mit chrom ". Avskyr Söndags kepsar i trafiken. Bilar är till för att köras!!!! ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
| Alla verkar unga, men jag är gammal (52) och ändå bilintresserad. Jag jobbar som Purser på Europas stösta charterflygbolag, My Travel Airways. Vad gör en purser. Leder och fördelar arbetet ombord, och är en av teamet som skall få våra passagerare att trivas. Har genom åren ägt många roliga bilar.Ser bilen som ett njutningsämne snarare än en transport från A till B. Har bland andra haft MG Midget, Lotus Europa, Range Rover, Cadillac Eldorado, Jaguar E-type (cab), Mercedes 190 SL, Mercedes 450 SL, Jaguar SJ-6 med flera. Intresset för BMW kom sent och först med att jag köpte en 635-CSI för ungefär 10 år sedan. Vilken härlig bil! Har nu bytt till min dröm, 850. Rimlig, eller till och med billig att köpa, men den kostar att både köra och underhålla. Den enda bil jag ångrar att jag sålt var E-typen. Den slår allt! | |
|
Får väl ta och skriva ned några rader jag också. Är utbildad inom telekom/data men har inte lyckats att hitta ett vettigt jobb inom det området. Jobbar f.n. på Gränspolisen i Blekinge. Är 24-25år gammal och har bara haft en bil i mitt liv, nämligen den jag har nu. Har övertagit den från min far när han köpte ny bil. Har ägt den sen slutet på -97. Är på jakt efter E34 520/525/530 och kanske även Touring av årsmodellerna -92 till -95 men har inte hittat "drömobjektet" än... Det var lite om mig det :) /Patrik, Karlskrona *min signatur står här* |
|
Perkka |
Hej heter Per, e 20 år & bor i Örnsköldsvik (Foppaland).. Har varit bilintresserad så länge jag kan minnas, bl a pg a att farsan haft några Bimmers under min uppväxt.. Kanske en fanatiker, har väldigt ofta lååånga diskussioner med kompisar ang. bilar.. Man måste ju försvara BMW i alla lägen :) Kör dock en 240 GLT (som e till salu, någon som vill ha en vinterbil som e nybes ua??).. Blir väl ev. en Bimmer framöver nån gång.. Haft körkortet snart 2år.. Kör ofta fort & sådär, har ej lekt av mig än.. Speciellt nu när d e vinter.. Annars så gick jag Handelsprogrammet på gymnasiet, jobbar nu som bokare på kvällarna.. Mvh Per If everything seems under control, you`re just not going fast enough! |
|
Jag heter Lars är 41 och bor i Limhamn. Jobbar just nu inom ett EU-projekt men är i grund och botten datatekniker med eget företag. Har alltid varit intresserad av bilar på avstånd men de senaste 10 åren har jag bara använt bilen som rent fortskaffningsfordon. Hade en otroligt fin VW 1302LS, vit med svart cabriolet, årsmodell 1972 som blev stulen för 8 år sedan. Bilen hade gått totalt 6900 mil på drygt 20 år och var i originalskick, aldrig vinterkörd. Det sved när jag en morgon kom ut från huset och upptäckte att bilen inte stod kvar. Köpte en Toyota Carina -89 som jag haft sedan dess. Nu är den bilen håller på att lägga av så är jag otroligt sugen på någonting kul och har bestämt mig för att leta efter en mindre begagnad E39 523i. Men lätt är det inte eftersom jag precis vet vad jag vill ha och som begnagnad är det som att leta efter en nål i en höstack. Inget speciellt med utrustningen men den ska vara fjordgråmetallic eller oxfordgrönmetallic, mörk skinnklädsel, komfortpaket, ädelträ och max 10.000 mil. Sist men inte minst så ska ju priset också vara avgörande. Sen kan jag själv bygga på 2000-faceliften :-) |
|
|
Jag gör det enkelt för mig och kopierar min profil :-); "20-årig kille från Vallentuna 3 mil norr om Sthlm. TOTALT HELSÅLD på BMW, nästan oavsett modell. hann komma upp i ganska många rostiga vrak innan jag fann den rätta vägen, räknade och kom upp i ca 25 bilar hittils. Åker snowboard och wakeboard och tränar en hel del. Lyssnar väldigt mycket på musik, är lite allätare även om inget slår en bra hardtrancelåt :-). Jobbar på Huntleigh Liljenberg medical, ett företag som säljer och hyr ut trycksårsmadrasser mm. Tveka inte att maila om det är något ni undrar eller vill!" let the Best Machine Win! |
|
|
Mathias heter jag bor i Lund e 25 år gammal. Jobbar som automationsingenjör på ett av dom större företagen här i Lund. Såld på bmw sen min första. Känns som ja bara får mer o mer smak för märket. Uppgraderade min bil häromveckan till en E46 328:a och e väldans nöjd. lite mindre grejor o byta på den innnan den e i det skicket ja vill ha den. Åker massor med Wakeboard samt spelar squash. Min bil har en oroväckande hög snitt förbrukning men ja tror de är relaterat till min bleifuss. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Skall också dra mitt strå till stacken...... Tomas heter jag o är 29år, jobbar som förrådsarbetare o har alltid haft bilar o mc o hög volym som intresse samt även "lite" festande då o då.Sen min svärfar skaffade sin första bmw(520-88)så var jag fast,gick å köpte en 525-89 men då kontrade han med att byta till 523-96 och det hade jag inte råd att överglänsa så det fick bli en 528-85(har iallafall mer hästar hehe)nej skämt o sido, hoppas det blir någon stor träff nere i skåne till våren för då är jag given,ha de så länge... T.F |
|
|
Fru, barn, hus och hela vuxenpaketet. Copywriter på en reklambyrå. Gillar tecno. Bilknarkare. Har ägt fler än 100 bilar. Börjar friskna till. 520:n är av någon märklig anledning bara den andra BMW:n jag ägt, men absolut inte den sista. Nära att bli knalltorsk, så nästa familjeskåp blir nog en BMW. Har gjort come back som hockeyspelare vid 39-års ålder. Stort! |
|
|
hej mitt namn är mikael och är 23 år och är gift och har ett barn. ska bli mäklare i januari. jobbar som säljare för tillfälligt så länge har ett stort bilintresse och jag är väldigt nöjd med min bmw 330i touring. ma |
|
Plomeros |
Jag Heter Leifi Plomeros. Jag är mustalainen. Jag har sinnpaj, blå mössa och vattenkammad frissa. jag har en BMW 735 med all utrustning. AC, WC, PC och såna grejer... Jag bor i skärholmen, stockholmia. |
|
Hej! Jag heter Görgen,är 35år,jag har inte så stor erfarenhet av att meka,men är utbildad bilplåtslagare,men jobbar nu som truckförare. Jag har bara haft en BMW och det är den jag nu har,men måste säga att det är den klart bästa bilen jag haft i min ägo. |
|
|
>copy: tecno!!! har du flippat ur helt eller snacka om 40-års kris, följ mig till pratfarbrorn så skall vi fixa detta.... Tacka vet jag p2.... välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
|
Hej jag heter dan skoglund och är 18 år och älskar att dra stödiga 740 ragare med min e21 Livet börjar vid 180 |
|
|
Kilen; har alltid gillat tecno. Högt. Så du är så pass vild att du letat dig från P1 till P2. Sviker du dagens dikt 12.05? Copy, inte det minsta krisig, snygg, vältränad, vacker men gammal fru och ung snygg älsk... |
|
|
Jag är ju Mikko som sagt och är från Finland... Är 25 år och har inte barn. Jag är tradenom på utbildning och jobbar med marknadsföring och reklam. Liksom kanske du vet driver jag också Länk som säljer Xenon HID eftermonteringskiter. Själv har jag en vita E36 ursprungligen 320i från 1992 som numera har M3 1995 teknik. Har byggt själv bilen. Det har varit mycket trevligt att surfa bland entusiaster och vettiga människor runt tema BMW. Mikko |
|
|
Jag heter Uffe och är snart 30 år, är uppvuxen runt Växjö/småland och är grymmt bilintresserad. Det jag lägger tid på är väll datorer och bilar. Även hållt på med Enduro i ca 5 år och lite RC-bil. Äger för närvarande en BMW 735 S7 men hade innan den en M5 -89 som tyvärr blev stulen.(Svin) Är förbannat nöjd med min 7:a men har ändå min gammla M5 i bakhuvudet som gnager. Innan dess är det en 40 tal bilar av olika märken som trillat igenom. Äger oxå en Volvo 242 som är min sk projectbil. Jobbar som cnc operatör sedan 12½ år. Älskar köra fort och har varit av med mitt körkort 2 ggr (en av dom påväg till bmw träffen Gävle i år) plus 10-15 andra trafik förseelser som man inte behöver ta upp här =) Förbannat bra sida! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.