AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
158.314

Vilka är vi?

Sida 13 av 18
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Då var det väl min tur då.
Lars heter jag men kallas inte helt otippat för Larsa(platsade väl inte som en Lasse). Är 27år ung och är boende i Täby strax norr om Stockholm. Jobbar som inköpare på Saab Avionics och nej vi håller inte på med bilar, utan flygplan. Jag har dock aldrig varit ett riktigt fan när det gäller Saab-bilar. Det är BMW som gäller. Min första bil var en 318i -89 vilket bidragit till att man har fastnat för detta underbara bilmärke. Ärger idag en 320i -92 och kan bara säga att jag älskar ljudet av den "lilla" sexan. Är dock lite sugen att byta upp mig till något lite motorstarkare. En stor stjärna till er som startat upp och driver denna site, ni gör ett kanonjobb.

That´s all folks!

mvh
Larsa

Visa användare
86
Rickard T
M3-94 coupé
Heter Rickard 26 år bor i Falköping/Slutarp i villa med fru,två barn och hund, jobbar som NC Operatör
...bra inlägg...

Visa användare
27
stgu2305
BMW Z3 1,9 -96
Tja, heter stefan och är 24 år, kommer från jönköping men pluggar ekonomi sedan 4 år vid uppsala universitet. Har precis inskaffat mig en z3 som ska följa med på en europaresa som slutar i malaga, spanien. Där ska jag plugga spanska, lira golf och köra nedcabbat på julafton...

MBA
(muy bien aptado)
eF
900
eFx
520d Touring -09
Tjena!
Heter Tobias och är 20år. Bor i Uppsala men jobbar i Stockholm på Wineasy (Song Networks). Uppväxt med BMW och det märket lär inte sluta köras under överskåderlig framtid.

Innehar ett enormt bilintresse, självklart aningen vinklat mot tyska bilar. Är sjukligt pedant när det gäller att hantera det mest som rullar på 4 hjul (kanske därför man trivs så bra härinne med alla er andra likasinnade.. :))

Har en M3:a nu med suktar efter en Z3 M Coupé, vi får väl se hur det går med den saken i höst eller i vår..

Tack för en sjysst sida, ett bra forum och trevliga människor!

Ps, Kul initiativ!

/eFx
Dr