|
|
|
|---|---|
|
Tjena. jag har en alpina med en alpinafälg som jag tror heter "styling2" skit samma, iallfall sitter vetilen i en eker in i mittkåpan. mitt vanliga mustycke till bilventiler går inte på den. Finns det någon adapter eller dyligt? Någon som har såndana fälgar? 275 30/19 | |
|
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med var man får tag i ett sådant munstycke. Jag är dock nyfiken, B10. Då är det alltså E39? Tror du att det får plats dessa fälgar i hjulhusen på en E39? : Länk Jag är riktigt sugen men jag vet inte om de passar... MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
stämmer bra det, fälgarna ska nog passa. var ju ett väldigt bra pris, om dom e frächa dvs.. ingen annan som har en aning om ventilen till alpina fälgar? ingen som har likadana? 275 30/19 |
|
|
^^^^ Dom är ju nya! ;) |
|
|
TCG: Tror inte att det ska vara några problem att få på dom. Har för mig jag sett en E39:a med samma fälgar på, såg riktigt snyggt ut iaf. MVH / Jacob |
|
|
Någon måste ju Ha lika fälgar och känna till om det finns nån slags adapter? 275 30/19 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.