|
|
|
|---|---|
|
ingen som vet någon som har en diffklump till en 323-80..börjar bli lite panik nu..hittare ingen,,, mvh E21Jerry | |
|
måste man ha en från en en 323..går de inte ta en från en 320 el nått..... E21Jerry |
|
|
måste man ha en från en en 323..går de inte ta en från en 320 el nått..... E21Jerry |
|
|
|
| ta det lungt lite nu, har sett flera diffklumpar till salu här på börsen, det är bara att kolla om det dyker upp nån igen, kanske tom dom gamla finns kvar, annars testa söka aktivt på skrotarna. | |
| jerrye21, det går utmärkt med en från en 320E21 tex, bara det att du förmodligen inte får 25% lamelldiff. | |
|
tjena! en kompis har en diffaxel till 323 e21 som ligger.. maila mig om det är intressant, adressen finns i min profil. mvh L KKR race.sugen.org -ditt lokala forum för Hälsingland |
|
|
Jerry e21: Btw: såg att du bodde i jämtland när jag spanade i din profil, -smidigt o bra eftersom axeln finns i Ånge :) KKR race.sugen.org -ditt lokala forum för Hälsingland |
|
|
Laban: Du har mail, ang. diffen! ///Magnus |
|
|
de blir nog en 320 diff...förresten ingen som vet om de e normalt att mätaren bara går till 200km/h har för mig att dom ska gå till 220km/h på 323??? E21Jerry |
|
| skall gå till 220km/h på 323E21 oavsett årsmodell! föregående ägare har bytt mätarhus från någon E21 med m10motorn, dvs ej 323E21! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.