|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Tomas: Jag vill minnas att den också har växelspaksknopp och handbromshandtag från Hamann. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Z3c: Menar Du ViccoA's bil eller Z8'an?? /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
bmw_jerry: MH-GTR, hm. Har kolfibersplitters och vinge från dem. Tycker det är bra prylar. =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Caspar, nä jag menade inte Z8an den hade ju uppenbarligen fler hamann delar :-) ViccoA: är verkligen splitters av MH-GTR design? jag tror att dem är bara köpta hos Manuel men att det inte var hans design utan något annat möjligen just Hamann. Tydligen är Hamann lite fula med sin kolfiber. dem gör stommen i glasfiber och endast ytterhöjlet i kolfiber! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
ViccoA's splitters ser ut som Hamanns så jag var övertygad om att det var deras tills någon skrev något annat ovan. Fast varför skulle Manuel göra något som såg likadant ut som färdiga grejer?? /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Förre ägaren *hehe* har nuddat en av splittersen lite hårt i betongen i parkeringshuset, och tittar jag i sprickan ser det ju ut att vara solid kolfiber iaf. =) Om designen är ett direkt plagiat av Hamann eller inte låter jag vara osagt. De ser onekligen ganska lika ut. Men jag tror att Manuels är bredare. Hamanns täcker ju bara precis hörnet på spoilern. Hm. Får ut och mäta i garaget :P Hamannprylar på bilen idag: HAMANN Pedals in aluminium HAMANN Foot-Rest in aluminium HAMANN Handbrake-Lever in aluminium HAMANN Sports-Gear-Shift-Lever-Knob RACING in aluminium Saker som förhoppningsvis är inköpta till i vår: HAMANN SPORT SHIFT (finns fler som kandiderar till leverantörer utöver Hamann). HAMANN Recalibrating of standard Motronic +borttagning av hastighets spärren. HAMANN Instrument Dials Kit in Carbon/Kevlar-Look incl. tachometer up to 300 km/h Sen är det ju en hel del fler "modds" på bilen men de är inte från Hamann mig veterligen. /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Förutom gälarna då såklart ;) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
ViccoA, du har väl hamann emblem bak på den också? ;) eller är de borttaget? // Pantzare |
|
| Vicco: sidewinglets då? det är väl det som gör att man känner igen en Hanamm Z3...ska du inte ha dem ? | |
|
Pantzare: Emblem både fram och bak, men klassar inte det som styling, mer kuriosa =) Z3c: Sidewinglets? Har funderat på HAMANN Side Panel Wings också, men skulle helst vilja dem i kolfiber. Har mailat och tjatat men inte fått ngt besked. Någon som vet om det finns? /// Viktor Mer mos till folket |
|
| det finns kolfiber sidowingar som är misstänkt lika Hamanns på Realcar. de var inte så dyra heller. Hamanns är sjukdyra. | |
|
Realcar gör egna kolfiberdelar numera (kommer inte ihåg vad de gav för namn till dem dock), tror att det mesta är kopierade designer, men vad spelar det för roll.. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.