|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Acey: Det var kanske såhär de menade med att pressa upp priset Länk 880K för en 328-96!! /Caspar Länk |
|
Mr Hamann |
kicki: Jo det ska gå att ta bort dem vad jag förstått. // Mr Hamann |
|
Caspar: Ja det verkar onekligen som om 328-ägarna är på samma spår, dock har jag sett värre ;) |
|
|
Ni har väl sett den gula som är till salu nu på powerbörsen. 199000kr!!!!!. Måste vara färgen som gör den svårsåld. Rätt läckert i o f s, men gult är rätt ute nu. Det var ju modefärgen nummer 1 för ca 10 år sen...... /B |
|
| Ja håller med, måste va färgen. Han gör det ju svårt för oss andra som vill sälja våra coupeer.. =( Pressar ner priset en del.. | |
| har Mr Hamann fått sålt sin bil? | |
|
Japp, den gick för någon vecka sedan. /B |
|
|
Om jag bara hade lite mer pengar och lite mer garageplats skulle jag definitivt köpa både en och två bilar till. En 3.0 och ett M skulle inte sitta fel. Priserna och utbudet på blocket just nu är definitivt köparens marknad. Naturligtvis pratar vi Coupéer om det var någon som tvivlade!!! Och förresten, kolla de senaste annonserna på blocket på S2000, äntligen börjar den något överprissatta begagnade Caben komma ner i mer rimliga nivåer. Kanske skulle vintershoppa en Cab!? Johan Det finns tre typer av människor. Dom som kan räkna, och dom som inte kan... |
|
|
Klart man är smart nog och köper färdigmoddat. Så valet föll på långmilaren! =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
| grattis till köpet då | |
|
så vad tycket du om bilen ViccoA ? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tycker att skicket är rätt bra som helhet med lite smårepor på något ställe. Men det blir ny lack i vinter på den aktuella dörren. Annars är den helt klart en blickfångare som enligt min uppfattning är smakfullt stylad. Vidare så är ju bilen fantastisk om man pratar motorn, känslan och allt annat =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
ViccoA: Är det Hamanns gamla bil Du köpt?!? En bara för läcker skapelse!! Gratulerar i så fall. /Caspar Länk |
|
|
Grattis ViccoA!! Den där bilen är underbar! låter riktigt skönt! jetplane :) // Pantzare |
|
|
Visst är det Mr Hamanns gamla =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
VILL BARA HA!!! Länk /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| Ja, för att vara en Hamannprodukt var den riktigt snygg. | |
| vissa saker är väl från mh-gtr på din bil viccoa | |
|
Bmw_jerry, ja de är de! kolfibertakvingen är från MH-GTR samt kolfiber frontsplitters'en. // Pantzare |
|
|
jag har alltid undrar vad som är Hamann på den bilen förutom gälarna? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.