|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni? Länk skrolla ner till rear mud flaps. är det bara jag som tycker att det får bilen att se fetare ut? (dem ska helt klart vara lackade i bilens färg.) Har ni kanske sett några bilder på bilar med dem på? helst från sidan? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
BoZton Grodan |
Hmm .. Om det är bra eller anus är klart frågan .. -svaret tycker jag är Branus...om du ska ha dem i samma färg som bilen skulle jag valt att klippa till genomskinlig plast likt de Volvo använt/ använder. -Att ha svarta kan däremot va ganska rått på en bil i din färg. Oavsätt så gör dom nytta och skonar lacken. // BoZton Grodan |
|
Definitivt anus... /Caspar Länk |
|
|
passar bara 1,9 står det även... Kan se coolt ut på en del bilar om det är i samma färg. Tyckte det såg rätt bra ut bakifrån iaf, lite mer osäker i fram. Jag ska iaf fundera lite på de där. Säg till om du ska beställa så kanske man kan göra mass beställning. |
|
|
de passar dessutom bara 1.9an enligt texten. Jag instämmer annars med Caspar. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Satsa i så fall hellre på G-powers Rear diffusor om det skall se fett ut, kommer garanterat till min bil så småningom. Har tom hittat en bild på en bil i Din färg!! Länk /Caspar Länk |
|
|
Caspar. det är fel kofångare. jag har inte M. annars är den fet! men kanske detta går att passa in hos mig? Länk exterieur&bild=./bilder_galerie/GP exterieur/GP9991.jpg. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
det blev fel på länken: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag har precis monterat på dessa på min Z3:a (1.9) eftersom jag använder bilen året runt och är trött på all skit som stänker upp. Själva monteringen var busenkel. Skärmarna fram funkar på alla Z3:or, men där bak fungerar dessa bara på 1.8 samt 1.9 på 2.8 är bakskärmarana fetare och därföt passar de ej. Utseendemässigt kanske snyggare utan men de syns mycket mindre än vad jag hade väntat och ska förhoppningsvis göra nytta i vinter. /MFL |
|
|
Utseendemässigt tycker jag att stänkskydd bak är ett klart anus. Dock kan det ju va bra för lacken vintertid, som sagt. |
|
|
MFL: lackade du dina i bilens färg? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Nej det gjorde jag inte. Jag hade tankar på det men beslöt mig för att avstå med tanke på alla småstenar och annat skit som kommer att smattra omkring där nu i vinter. Jag testade faktist med att färglägga dem i datorn för att få ett hum om hur det skulle se ut... tyckte att det var snyggare när de är svarta och mera diskreta. /MFL |
|
|
Tokfult! Sen får det vara hur skonsamt för lacken som helst. Förstår inte hur man frivilligt kan förstöra sin bils utseende så radikalt, genom att montera stänkskydd bak - nästan i nivå med att montera ögonlock. Sorry Hasso, Asken och andra Mudflap-lovers :D Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Ahnüz, avsett färg och modell. _Enda_ godkända tillfället är på en typ Subba eller Evo, kör man utan på en sådan bil är man förmodligen inte man nog att använda bilen till det den är byggd för - grus! Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
| anus. jag hade det på min gamla Z3 när jag köpte den. så det var första projekt att ta av dem. | |
|
Angående stänkskydd fram: Ringde BMW Falun för att få ett pris på ett par till min 2.8 roadster 2000, å då säger dom att de inte har några till den årsmodellen!! Fråga kolon Passar samma främre stänkskydd till alla roadstermodeller (4a/6a, före/efter facelift)? Finns det nåt annat ställe (i Sverige) som säljer bättre/billigare stänkskydd? /tP |
|
|
Tjena "the puffin" Har inte en blekaste aning, men tror att de inte riktigt passar, de ser ju rätt olika ut. Hur som helst så tillverkar jag egna till den äldre modellen och säljer. Skulle du göra en mall så kan jag göra ett par till dig också. Z3MPOWER |
|
|
OK, tack, men jag e så otålig att jag beställde både flaps och magnetmatta från RoadsterSolutions. tP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.