|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Magnus: het ämne är helt klara baklampor till Z Coupe. Finns inga aftermarket alls. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Magnus: Den var ju riktigt ball!! Även flyglarna med MB SL 60-tals stuk, finns det fler bilder på dessa?? /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Jag ska försöka fixa fram lite fler bilder under dagen.... /Magnus Länk |
|
|
Bara jag som tycker Hamann-gälen är häftigast?? :O/ /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
du och Mr Hamann ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
| Ropen skalla, M-gäl åt alla! | |
|
Z3c 4 ever! -> Tja, med tanke på att jag köpte hans bil så är det ju inte en helt ofrämmande tanke :D /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
hehe, det är så jag tänkte! ska du förtsätta på den linjen, dvs öka inskag av Hamann detaljer i din bil? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Är lite kluven, finns många andra som levererar häftiga prylar. Men visst, det som ska inhandlas (förhoppningsvis) innan sommaren är Hamanns mätartavlor och short-shift. Annars är lite mer stereo på gång... :D /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
dem flesta som röstar hajgälen är för att dom själva har vanliga z3 or hadde dom haft M så vet ni hur det hade varit!! dem flesta har ju inte m därför vinner oftast omröstningen vanliga gälen!! |
|
|
Själv skulle jag bara kunna tänka mig M-gälen om den verkligen var så solid som den ser ut på håll, något som jag också funderat på att tillverka. Lättviktsmaterial som kolfiber med "vingen" i krom. Tills dess (dvs för all framtid) håller jag mig till Hamanns gälar :D /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.