|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
det ser ut som att M gälen har lite övertag :-) ska man då påpeka hur plastig den är ? har ni sett den på nära hål? nätimitation i epa plast? kom igen BMW! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Thomas: Är Du en så dålig förlorare..??? :-) /Caspar Länk |
|
|
måste jämna ut oddsen :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
BoZton Grodan |
Haj Haj ...så klart.. //BoZton |
|
M-gälen! Bilen: Länk |
|
| Hajgälen! utan tvekan. kommer fortfarande ihåg effekten den hade på mig första gången jag såg Bondfilmen med Z3an | |
|
Black Z3: OT: När får vi se bilderna på Z8:an då? :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
M gälen så klart! /PG |
|
|
fast egentligen så är ju Z8 gälen snyggast. fast den är väl utanför "tävlingen" :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Att köra Z8 är ju liksom fusk!!! Man har ju fått allt från början. Prestanda, utseende osv...!! /Caspar Länk |
|
|
Caspar: det brukar min tjej säga om mig :-) ***asg!!!!**** ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c: Ehhhh??? Är hon blind eller??? :-) /Caspar Länk |
|
|
Hajgälen! No turboshit, just real power! |
|
|
Skulle man inte kunna "mäta" på ett annat vis: Hur måga har sett en M med Haj kontra hur många som har sett en snik med M-gäl. Eller blir det för lätt. Jag röstar för M!! Z MMM Coupe |
|
|
Haj-gälen! M-gälen påminner om en fiskmås.:) ------ Länk Länk |
|
|
Grodan: Det där var intressant, var hittar du dragen av fiskmås hos M-gälen? :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten// Titta noga på den så ser du att M-Gälen ser mer ut som en tappad fjäder från en fågel än några gälar:) Länk ------ Länk Länk |
|
|
Grodan: Nu när du säger det så ser jag likheten! Trodde ju du menade att M-gälen liknade en Länk så därför blev jag fundersam :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Anders: Känns nog som fusk, för vem byter "ner" sig?? Fast fusk gillar jag när det gynnar min sida!! :-) Maxey har bytt till M-gäl(fiskmåsfjäder), så 1-0 hitintills!! Grodan: Menar Du att en fisks gälar är snyggare än en fjäder från en fiskmås?? /Caspar Länk |
|
|
Caspar// Men en hajs gälar är snyggare än en fiskmås fjädrar.:) ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.