|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenhet av kombinationen FK-Automotives framlyktor tillsammans med motorhöjdjustering på framljus (från kupé)? Avser att montera dessa på min E36 Länk Länk och det skulle vara intressant att se om någon annan med denna kombination har gjort det och fått det att fungera. Mvh. Patric Min 740-E38 Länk BMWCS #4598 | |
|
Tjena! Jag har dom lysena och NEJ jag fick det inte till att fungera... Där finns ju plats för dem och dom har ju tänkt på det när dom byggde det... Men stoppar du höjdjusteringen så trycks strålkastarhuset ända in i lyktglaset så då går det ändå inte att justera... fick inte en i min i det högra (passagerarsidan)... huset tog emot glaset innan jag kunde fästa motorn... Kanske var just mina som var dåligt anpassade... Är du händig och VÅGAR så kan du ta isär motorn och kapa av ca 6-7mm på staven som justerar... men det är ingen hit... Hoppas du förstår ;) ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
Tack för informationen ! Jag såg ditt tidigare inlägg ang. detta problem Länk . Får se hur jag lyckas. Skall antagligen försöka att montera i helgen, så då ser jag bättre vad du menar. Återkommer ! Mvh. Patric Min 740-E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
gytt... lycka till! ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.