|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa stänkskydd till Bettan till vintern, främst fram för att slippa blästra hela sidan på bilen. 525 pix per par på BMW. Jag undrar om någon vet hur dessa monteras? Måste man skruva i plåten, eller sitter dom dragna i innerskärmen och med clips, eller hur funkar det? Vill helst inte borra och strula, det har ju en förmåga att börja rosta...:( mvh Janne | |
|
Vet inte hur det är på E38 med på E34 är det busenkelt ---> Länk Även E39 har liknande montering som E34 så det borde inte vara någon större skillnad på din E38. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
525:- var lite smådyrt! Till vår E36:an fick jag endast betala 295:- för främre skydd. Kan dock inte uttala mig om monteringen eftersom jag inte har fått tid att sätta på dom. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tackar och bockar! Ser ju ut som man drar stänkisarna i befintliga innerskärmsskruvar (iallafall på E34), verkar som en bättre lösning än andra jag har sett..:) Det blir nog att investera. |
|
Scheckheft |
Hej Om du köper stänkskydd hos BMW får du med en beskrivning. Inga problem alls att montera. Stänkskydden är dessutom mer diskreta än hos E34 modellen. Se bilderna på min fd Shadow-Line: Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.