|
|
|
|---|---|
| Hej,kommer med en liten fråga,hur ska jag bära mig åt för att få upp höger bakdörr på min 518i-90 den har c-lås,den låser och låser upp alla dörrar utom högerbak som är låst hela tiden,går ej heller att dra upp knappen,rör sig inte någonting,inte så lätt att ta bort dörrsidan när dörren är stängd heller ju,kanske någon som har något bra knep. | |
|
Jag råkade ut för detta på min 518 för ett par år sen, och jag lossade tyget på dörren i bakkant och skar upp ett hål i plasten så jag kom åt låsanordingen inne i dörren. Sen limmade jag tillbaka tyget igen, syns faktiskt ingenting efteråt. Det finns kanske andra sätt, men detta var det ända som jag lyckades med. BMW CS #5206 |
|
| tack för tipset christer silven,måste bara fråga vad va felet i din,lyckades du fixa det. | |
|
Jag kopplade bara bort centrallåset, vet ej vad som orsakade felet, men förmodligen får man byta motorn i dörren. BMW CS #5206 |
|
| okej tack för tipset christer silven,blir väl till och byta c-lås motorn i den dörren då,ska kolla på skroten. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.