|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte bara berätta att Sydsektionen av bmwcs även i år kommer att ha sin traditionella Südschleife som är en bilorientering med en hel del roliga aktiviteter. Årets upplaga kommer givitvis att vara suverän och det kommer att bjudas på trevlig körning och annat skoj. för den senaste informationen om detta evenemang surfa in på Länk Har ni inte varit med om detta förut så kan jag varmt rek. det. Att ta med frugan (eller gubben) är utmärkt då man behöver en kartläsare för att göra det enkelt. Så packa bilen full och häng med på en heldag här nere i Syd... Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William | |
|
Räkna med mig, detta är höjpunkten på året näst efter Knutstorp. /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
Det tog 4 minuter och få en som kommer , fortsätter vi i denna takten blir vi cirka 6500 som kör rundan : ) Tänk på det.. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Det låter riktigt roligt. Har jag aldrig provat på innan. Om jag inhandlat bimmer igen så ska jag absolut med :) Annars kanske jag ev åker med någon. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Olof, Vi får väl hoppas att du köpt ett skrälle tills dess, så att jag slipper släpa runt på dig :-D Jag kommer givetvis! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Är jag bara hemma så kommer jag. Hoppas det blir lika trevligt som vanligt :) MVH / Jacob |
|
|
Missade det ju i fjol, så vi kommer med stor sannolikhet. Vi ses doktorn. Mvh Peter "Topchop" MVH Topchop |
|
|
Hejsan! Jag kommer också........ hm vad ska man välja för bil till denna runda? är den snabb? kommer man skramla sönder i en M3:a? Mvh. John Kjellsson |
|
|
I vanlig ordning handlar det inte om racerkörning utan snarare om att njuta av vårt vackra land.. Det förekommer ingen motorväg eller grusväg och skulle det ändå förekomma så är det extremt korta sträckor. John ta 02:an det hade iallafall jag gjort. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Ja, så blev det en bimmer tillslut så man slipper skämmas ;) Lutar mot att jag och Kalle dyker upp i den. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Grattis, jag hörde rykte om 325.an ! Alla ni andra misar väl inte helgens spektakel med sydsektionen! läs mer på www.bmwcs.com/syd Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Inte omöjligt att jag dyker upp (med nya vinter-E28:an). Verkar kunna bli roligt och man borde kanske återgälda lite skånska besök på Mickes Karlskronaträffar med en Karlskronabo som besöker en skånsk träff. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Ring tokputsmicke då, han behöver bara ett litet uns övertalning så fyller ni bilen. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Njae, det är nog inte jag som behöver övertalas, snarare ungarna som i så fall blir tvugna att följa med. Efter ett dygn på Knutan var dom måttligt roade av bilar men det har kanske lagt sig nu. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Fresta med grillning, möjlighet till bad finns även efteråt. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Mmmm, ser för närvarande ut som om ungarna är på min sida! Dessutom så har en tjejkompis aviserat att HON vill följa med. Därmed önskar både hon och jag MER tjejer på träffen!!! Det gäller att kunna ge och ta, jag får stå ut med ridning hela dagen i morgon så kanske dottern kan stå ut med BMW på söndag. :-) Grabben vill självklart åka så vi ska iaf tvätta bilen i morgon i en ridpaus. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Söndag? Micke, träffen är imorgon :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Eller ja, IDAG. Men iom att jag inte gått och lagt mig än så räknas det som "imorgon" ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Arhhg... Jag har missat datumet!!! Den 11 är idag LÖRDAG och då är det bara att glömma för min del! Vet inte varför jag fått för mig att det är på söndag. GRRRR Jag var ju såå nära med ungarna! Johan: Har inte vi pratat om söndag hela tiden på MSN? FUCK! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Fasen vad surt :-( Och jag ville ju se din tokputs Micke! --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Blir fler tillfällen Olof men inte denna gången. TYVÄRR! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.