|
|
|
|---|---|
|
Köpte en 525 -92 med grå tygklädsel, hyrde en våtdammsugare Och använde medföljande schampo. Blötte ner sätena och använde till och med borste för att få det extra rent. Men det vill inte släppa, Någon här som har någon annan teknik, skulle bli så glad om dom blev gråa igen. | |
| Vad är det som inte vill släppa? Om det är fläckar så finns det ju fläckborttagningsmedel för tyg att köpa. | |
| nej det är inga fläckar utan sätena är smutsiga av 14års användning.jag tror man behöver ett bättre tvättmedel än det som följer med.men var hittar man det?? | |
|
Då är det Lahegas produkter du ska ha. De produkterna används av många rekond-firmor så vitt jag vet. Deras interiör medel borde ta bort smutsen. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
| vart kan man köpa Lahegas produkter i stockholm?? | |
|
FD.M5: Du kan köpa dom lite överallt, bla hos Autoexperten Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Lahegas Interiorcleaner funkar mkt. bra.Det blir hur rent som helst.Både på vinyl och textil. Jag tackar och bockar för tippset..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.