|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Är sugen att slänga in ett mittarmstöd i min kärra, nån som vet nån pirat kopia med lite kvalité.. Vad kostar ett sånt hos Bmw? Mvh // fredrik | |
|
Satsa du på ett original, finns här: Länk Kolla även med din lokala handlare, skulle inte tro att det är så fasligt dyrt, tippar på ca 1500-1800:- komplett och det är det värt i mina ögon iallafall... Peter B |
|
|
Köpte ett till min 323 Ci för ett tag sedan hos BMW, har för mig jag betalade nåt på 1300:- komplett. Jag fick även med en del av mittkonsollen, men vet ej hur det är på sedanen. BMW CS #5206 |
|
| Tack och bock! | |
|
Det är samma armstöd på coupé, touring och sedan. Man byter ut hela bakre konsollen till en som är lite längre och har hål för armstödsfästet. Version i konstläder kostar drygt 1500kr och läderversionerna knappt 2000kr. Monteringen klarar man själv om man är lite händig (jag har själv monterat i min). Efter ett tag med armstödet är det svårt att klara sig utan det...inte minst har man några bra förvaringsfack i det! Bekvämt på långresa. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jag köpte läderversionen och jag gav inga tvåtusen för den, det kan ju varit nåt extraerbjudande förstås, men jag skall leta fram kvittot och återkomma. BMW CS #5206 |
|
|
Jag har satt in såna i båda mina bilar som jag har ägt, det är ett måste. Väl värt kosingen. Valde konstläder båda gångerna, gick loss på 1470 spänn. ___ En, men en BMW. |
|
|
Vart hittar jag ett mittarmstöd till baksätet till min 330 cab -01? Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.