|
|
|
|---|---|
|
Går det att lösa autofold funktionen på sidospeglarna via eftermontering tro ? Eller är det så illa att den funktionen hör ihopa med elstyrda stolar och grejer ? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk | |
| Är det någon som har ett svar på denna fråga? Är också intresserad av att eftermontera M5-speglar med autofold, men har inte elstolar och sånt... | |
|
Hör med Shopkeepern, han har eftermonterat M5 speglar med autofold på sin e39 touring. Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag använde en universal fjärrmanövrerings-enhet för t.ex. centrallås till min 525:a, då kan man styra speglarna trådlöst istället, samt att det ger lite extra "effekt" när man kan tilta speglarna 4 meter från bilen :) MVH "Shopkeepern" |
|
|
Jag har eftermonterat M5 sidospeglar på min 523-99, BMW original förstås. För att få speglar att vika in sig fick jag uppgradera styrenheten i förardörren samt relän i passagerardörren. Det finns en del att läsa om detta på: Länk sjävl sökte jag på "mirror fold in function" Mvh/Albert |
|
|
Jag har både elstolar och elspeglar, dock inte autofold funktionen på min 540iA Touring 99:a. Är det lätt att installera detta i efterhand? Måste speglarna bytas? Nått annat? Passar M5 Speglarna "rakt på", både vad gäller el kopplingar och infästningen? /Jocce Forum för digitalfotoentusiaster: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.