|
|
|
|---|---|
|
Hemsida gjord för projekt-bilen. Inget monster med klart duglig bus bil, återstår lite meck, men iaf något så här frammåt hösten. Länk | |
| Ser bra ut.... Kul att det spårat ur för dig oxå=) | |
|
Imponerande bygge! Min bil: Länk |
|
| snyggt. hoppas mitt bygge kommer se ut sådär ungefär någon gång nästa sommar :) | |
|
Kul bygge! Fler filmer vill vi ha!! |
|
|
Vare avårt att konvertera från m20n20 te m20b25? Kablar o dylikt? //JD |
|
| 320turbo. Nej inte direkt, jag hade ju en 89a 320 och en 89a 325 motor med box. Det enda jag gjorde var att stoppa ner motorn, behöll 320 kabelhärvan och stoppade i 325 boxen. | |
|
iomed att jag har en 86a och att det inte fanns en 325 då och jag har fel tändnings system då så funkar det väll inte... Plyg and play //JD |
|
| Andreas: Vad har du för bredd på däck/fälg bak? | |
| gunbigreger: Det är breddade 6" fälgar. dom är nu 8" breda och det sitter 225 på dom. | |
| fint bygge... tyckte faktiskt att det såg riktigt bra ut med svarta flames/tribials! Resten såg oxå bra ut! | |
|
Tack, första projektet man ger sig in i, samt det var första gången jag o polarn lackade en bil överhuvudtaget. Just för tillfället håller vi på att mappa den, laddar 0,8 just nu, funkar fint, lite små justeringar kvar att göra. blöddrar lite vid 4000varv vid 0,8. Har fullt laddtryck från 2500typ upp till 6250. Så den känns välldigt skön att köra. Kul lekbil. |
|
|
Jäkligt kul att du gjort en sida där man kan läsa om bilen. Sånt gillar jag. :) //Marcus e30-336 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.