|
|
|
|---|---|
|
Den roliga Volvo 480 annonsen som var upplänkad här för några dagar sedan, har i dag komit Aftonbladet tillkänna med ett litet roligt repotage :)Länk Mvh. Patric Min 740-E38 Länk BMWCS #4598 | |
|
haha, ja, jag såg det...Snacka om klockren kille, och brudar fick han ju också! ...kanske vore nåt..? |
|
|
Haha som det kan gå! :) Den bilaffären kanske blir hans livs bästa trots allt! :))) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Nyhetstorka? | |
|
Annonsen har väckt sån uppmärksamhet att säljaren var intervjuad i gårdagens Metro ___ BMWCS #5157 |
|
|
Hans plan är att samla alla intressenter (med potentiella tjejer) för gemensam budgivning. ___ BMWCS #5157 |
|
|
Ja man skulle behållt Volvon... Klart han ska belönas för sin humor=) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| haha det var ju en annorlunda annons! =) | |
|
Hehe, svinskön annons! Håller med, klart han ska belönaslite! Det fanns en länk här på Autopower till hans annons för ca 1 vecka sedan, men tråden raderades. |
|
|
Killen som försöker sälja bilen är arbetskamrat till min bror, och han har inte fått sålt den än. Och han har haft jättemycket problem med den, sen han köpte den, men, det är ju en Volvo. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.