|
|
|
|---|---|
|
Nån som vill vara snäll och värdera den här bmw:n på ett ungefär? Vet inte om länken kommer att fungera men bilen finns på blocket. Länk Tack på förhand, MVH Emil | |
|
Många mil, mycket välutrustad. Bör vara relativt lättsåld med viss reservation för motorn. Priset är klart i överkant och hade kanske varit mer realistiskt om den rullat hälften så långt. Gissar på mellan 75-85kkr som slutpris En köpare som är torsk på bilen och är beredd på att betala uppåt 90 kkr bör ha i åtanke att den kommer sjunka rejält om han/hon tänkt behålla bilen i 1-2 år när 20kmil snart passeras. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| Tack för ett välutvecklat svar | |
|
Jag skulle inte betala mer än 70.000:- vare sig det är en 320 eller 328 unadantaget M3. ------ Länk Länk |
|
|
Jag menar självklart för en E36 i de modellerna! ------ Länk Länk |
|
|
Grodan: För det första har objektet en exceptionellt hög utrustningsnivå för att vara en E36 och en mycket smakfull interiör/exteriör som lär tilltala många spekulanter. Och att det dessutom är en 98:a så beroende på uttagningsdatum har man kanske rent av lite rostskyddsgaranti kvar! Det som lär begränsa kundkretsen är snarare att det inte är en 328 utan en 320. Om du personligen inte skulle betala mer för motsvarande 328 är irrelevant i detta fall, det är den generella prisbilden som spelar roll. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Du skriver i din annons "Storprutare & "Experter" & Bilförmedlare undanbedes ..." Jag kan förstå att du inte vill i en första omgång vill ha kontakt med Storprutare och Bilförmedlare, men när det gäller BMW är ofta köparen en expert, min erfarenhet är att den genomsnittligen BMWköparen är MYCKET mer kunnig om bilar och deras prissättning är köpare av t ex Volvo, därav att det ofta prutas hårt och den stora kräsenheten på skick och utrustningsnivå. Kanske något att begrunda. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.