|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Då det börjar dra ihop sig till höst så måste vi ta tillfället i akt och träffas innan snön! Passa på att komma på årets sista träff i Karlskrona NU på söndag!!! Länk Anmäl dig snarast möjligt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk | |
|
Kommer! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Och jag åker upp med Kalle :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Kommer till 99%. /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
Jag håller på att undersöka möjligheterna :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Denna gången skall jag försöka ta mig dit. I alla fall ett tag. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Wendtan: Säg till Fia att för en gångs skull kan väl du få bestämma. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
hjulet |
Har tyvärr ingen möjlighet att köra ifrån skåpbilar i Sveriges trädgård den här gången. Den lilla gröna har blivit påkörd och är således knappast i skick att vikas ut inför en massa BMW-fetischister.... Hoppas att ni får en kul dag, förhoppningsvis med lite bättre väder än vad som bjöds i juni! |
|
Känns som om det blir väldigt TUNNT med bilar denna gången. :-( Vad gör alla??? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| bilen är ju redan upp-pallad och nedmonterad för vintern, det är ju höst nu :) | |
|
Vet ej om min anmälan funkade på touringklubben. Men jag kan iaf säga att jag tror att jag kommer. Hoppas på bra väder denna gång. Mvh Jojje |
|
|
Jojje: Verkar inte som om det funkade så gör om det! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Sådär.. då var man anmäld.. Vilken tid å var blir det denna gång? Mvh Jojje |
|
| Micke: Jag är inte helt 100 på att jag kommer utan det är 50/50 | |
|
Jojje: Nu får du väl ge dig, kolla länken ovan! Där står ALLT av värde! Ste: 50 för att du kommer och 50 för att Kim kommer = 100% att NI kommer. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Lugn å fin Micke! Missade att det fanns en länk till i anmälningssidan.. Så farligt var det inte att fråga! Mvh Jojje |
|
|
Sådärja, första bilderna uppe ---> Länk Vet inte varför men jag hade tappat fotosuget idag så det blev mycket färre bilder än normalt. :-( En riktigt trevlig träff i strålande sol och underbara BMW-tokar. Synd bara att det kom så få! Kalle, Jojje och Wolv, vill ni skicka in era bilder så lägger jag upp dom på samma sätt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Mycket trevlig liten träff det blev! Var personligen ganska seg pga natten innan, men hoppas att jag inte var allt för asocial :D Trevliga bilar och riktigt härliga miljöer vi färdades genom, och stannade på. Hoppas på lite mer folk tills nästa gång man åker upp :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Micke Mina bilder far du nan gang under veckan eftersom jag inte ar hemma ar hos en kompis i vaxjo som inte har ao och a pa tangentbordet hehe.. Vi tar det pa dc++ Annars var det en mycket trevlig traff tycker jag, fint vader och harliga sma sugande vagar. Och vi ska inte glomma tanten pa cycklen som rackte fingret at precis allihopa.. Dagens hojdpunkt var det ;-) Mvh Jojje |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Jag tyckte också att det var trevligt, men till nästa gång så lovar jag att ha lite bättre puts. Jojje Tantens ansiktsutryck var obetalbart, blev tydligen värre ju längre bak i ledet man låg. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Men grabbar!! Va e ni för huliganer när ni är ute och far. Får små tanter på cyklar att ge er fingret!? *garv* Trodde att ni var gulliganer, men tydligen hade jag fel. Kunde absolut inte vara med eftersom jag befann mig i Sthlm och jobbade med en utställning. Men jag tänkte iaf på er. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.