AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.442

Pris på 325 -88 dyrt ?

Sida 3 av 3
Gemini__
Men saken är den att det inte är några större problem att få ut dessa summor för fina 325iM E30 av sista årsmodellen. Även om vissa tycker det är dyrt så finns det uppenbarligen ett stort sug efter dessa vagnar, vilket håller priserna uppe. En kompis sålde sin 325iM -90(14000mil, absolut toppskick) förra året för 45000kr. Ringde folk som var beredda att gå över det priset, men bilen var tyvärr redan såld.

Mvh:
Thomas
Om man nu absolut vill ha M-apketet på kan man ju alltid köpa en bil utan M-paket för 15000 och sedan köpa ett M-paket för runt 10' och kränga på själv..
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Hittar du en fin rostfri 325 för 15.000 får du gärna höra av dig till mig.

Har varit och tittat på ganska många 325or nu och jag kan säga det att även de bilar som är utannonserade för 35000 - 40000 verklingen inte är rostfria, antingen är det någon skärmkant som är dåligt rostlagad eller också är det bakluckan har bubblat osv. Självfallet kommer det rost på gamla bilar men då ska det också avspeglas i priset. Ska jag satsa de pengarna kan jag likagärna importera mig en rostfri 320is. Då får man både 192hk och försäkringspremie som för en 320i. Dessutom är det faktiskt roligare att ha en såpass udda och ovanlig bil.
Tja inköps planerna ligger lite på is för tillfället om jag säger så!!!
Det är djävlig svårt att hitta en utan rost !!

Mvh Christer

"Den som har mest grejer när han dör vinner!!!"
Länk
Mm ja såg den, ser ju ok ut men vis av erfarenhet så att säga, undrar om den är värd en liten åktur!!!!

Är det nån här som vet mera om denna vagn???

Mvh Christer

"Den som har mest grejer när han dör vinner!!!"
Hittade den här också.
Länk

Ser grymt fräsch ut, någon som vet mer om den?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.