|
|
|
|---|---|
|
Idag var de rejs i Koppardalen, Avesta. Bästa tid = 7.48@151km/h med dåligt fäste pga regn. Åkte ut mot beach buggyn som brukar vinna, det var otroligt jämt! Han vann med 8 hundradelar:( Man skulle haft 100hk gas:) Man ska vara nöjd med tanke på att den väger 1650kg på startplattan. Mvh Andreas | |
|
hehehe, ganska imponerande grattis till dej o lyck till med bilarna mvh Erik Jakobsson (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
7.50 brukar ju vara breakout på blackrace, då gåre fort =) --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
| Grymmt bra tid Andreas, i synnerhet om nu fästet inte var det bästa heller! =) | |
| härligt.. vad körde du med för tryck i däcken då? | |
| Grattis =) | |
|
Fredrik_tak: körde du oxå? Bmw-andreas: verkar som din "Pendlarbil" går mycket bra nu =) ENDLESS BRAKES KKR |
|
|
Rille: nej, det gjorde jag tyvärr inte, ska kränga om slicksen först. Vill hinna med en 402m repa innan sommaren slut iaf. |
|
|
bmw-andreas: Har du fortfarande samma utväxling som på tullinge? |
|
| Fredrik_tak nej det har han inte | |
|
Tja! Jag har fortfarande kvar H1e turbon om du undrar fredrik. Ser ut som den klarar 550hk galant:) Jag har ny utväxling, 3.15 blev det jag körde på 0,8 däckstryck! Den är skitrolig på gatan nu, spinner 1,2,3an så man kan åka och leka lite, ska byta till 3:e uppsättning 18" däck bak nu,hehe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.