|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om och i så fall vart man kan köpa enbart sänkningsfjädrar till framvangnen på 316 E30 | |
| Kanske finns nånstans,men oftast säljer dom bara i kompletta satter me fram å bak fjädrar | |
|
Varför bara fram? Har du redan sänkt bak? Är det bara för syns skull så kan du alltid använda vinkelkapen. Blir lite billigare så, jag tog 2 varv fram på en gammal 318 och det funkade alldeles utmärkt. Men vill du sänka för väghållningens skull så krävs det betydligt mer än framfjädrar. Att styla en volvo är som att sminka en gris ;] |
|
| Jag har den sänkt 60 fram men det är för mycket så 40 skulle passa mig bättre | |
|
Är det samma fjädrar på 320i -86 och 316-318i -90-93 alltså 4 och 6 cyl. bilar? |
|
|
Som jag har fattat det så har 6or något hårdare pga viktskillnaden på motorn och iaf 325 har även grövre fjäderben. E36ans fjädrar passar sannolikt inte på e30. Om du menar 318i\316iTouring så vet jag inte. Ingen med ETK som har lust att kolla? Att styla en volvo är som att sminka en gris ;] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.