|
|
|
|---|---|
Freemart |
Jag funderar på ett nytt sportsystem till min 325:a då det gamla som redan är svetsat har börjat pysa igen. Vad ska jag lägga pengarna på? Jag har hört att simons inte håller så hög kvalitet men deras rostfria sportsystem kanske är något att satsa på, nån som kan hjälpa mig att välja rätt märke o modell? |
| jag har luftfilter och avgasburk som du kan få till ett bra pris är inte nytt men lovar dig finns ingen som inte har blivit impad av min system. | |
Freemart |
Jag har ett sportfilter, det jag behöver är ett nytt sportsystem från kat och bakåt om du har ett nytt sådant kan du ju höra av dig! |
Mangemannen |
Köp supersprint. Jävla skönt ljud och härlig känsla. Bra kvalitet. Från katten och vidare.. |
@BeeMWe |
Mitt Feritta jag har på 320n låter mycket fint. Helt ok kvalité. |
|
Hade Supersprint på min gamla 325i -90. Satt på det 94 och vad jag vet sitter det fortfarande på. Då jag sålde maj 2000 var det inga som helst problem med den. Hade kört den på vintern på mestadels saltade vägar också. Visar på en bra kvalitet på ders prylar. Ljudet är kanonbra på en 325:a. Kostar ju dock mer än Simons .... |
|
Aldric |
Sitter ett från A/C Schnitzer på min, vet tyvärr inte hur länge det suttit på eller vad det gör för effekten, men en standard 318i låter iaf inte så gott som min gör på långa vägar. Fast dom kanske e snordyra .. vet inte, bara ett tips :). |
bmwmannen |
Säger bara Remus =)) .::Evobimmer::. |
|
Tja 3600:- inkl. moms. och frakt kostar ett rostfritt Simons till min 320.....låter det sjysst ni som vet? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.