|
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt en frontspoiler från MDS Länk Men mina njurar passar inte och på MDS så var det nån som inte hade alla hästar hemma som sa att njurarna från "faceliften" skulle passa så jag beställde hem ett par från en -97:a... mm troligt att de var bra. Så undrar om nån vet vilka njurar som passar eller om det överhuvudtaget finns några som passar... Ha de | |
|
tja ser ut som 97:ans ja.. finns säkert på www.bildelsbasen.se annars hos bmw. Mvh/ Daniel |
|
| tjena,, jag har redan beställt hem -97:ans njurar o de passar inte på nåt sätt.. så btw om nån vill köpa dem så får ni dem billigt | |
|
det ända som passar är e46 njurarna, svin dyra! jag har haft denna front! dålig stil av dom på mds som inte vet vad som passar! Lycka till, passformen är inte guld! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
hmm ja e46:ans det var ju märkligt. Mvh/ Daniel |
|
|
Jag tänkte beställa MDS Scream bakdelen. kostar bara 1995 kr! Är det bara sopor?? Det är en exakt kopia av Rieger bakspoilern. / Johan! |
|
|
Som sagt, E46 njurarna passar. Den där fronten är en kopia av Seidl M-flash. Om man kikar på deras hemsida står det att det är E46-njurarna. Så svindyra är de inte, jag gav 50 euro för mina, nya från BMW. Passade direkt. "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
|
tack för all hjälp så nu är det bara att beställa hem ett par E46 njurar... har snart njurar till en komplett BMW uppsättning =).. Du som tänkte köpa bakspoiler på mds... passformen på sakerna är obefintlig, fick vinkla o kapa min bakspoiler men det kan ju vara värt besväret eftersom det är rätt så mycket billigare än övriga företag.. |
|
| fridsen kan du fixa bilder när du monterat dit allt | |
|
Det är monterat o klart så visst kan jag fota lite.. förresten ni som visste att det skulle vara E46 njurar. Till vilken E46 ska det va för det finns väl inte bara en? "Beauty beats brains" |
|
|
Jag beställde till E46 Sedan, vet inte om det är samma på alla E46 dock. Men om ni beställer hos BMW får ni säkert byta om de inte passar. |
|
|
Roligt att dom använder sig av Seidls bilder.... Passformen är bara skit enligt han på MDS i Luleå. han vägrar sälja mera produkter eftersom han hela tiden får försvara sig. Lycka till allihopa som redan köpt. Mvh Sunken Lotus Omega No 940 under kraftig moddning. Livet börjar vid 600HK.. |
|
|
Passformen är skit... men mitt sitter på plats iaf men jag kan ju säga att jag ALDRIG mer kommer köpa styling från MDS. Kompisen köpte oxå ett helt kjolpaket till en Audi A4 och samma skit-passform på hans så ett tips bara.... Skit i MDS!! ha de |
|
|
Fridsen -> Har du kvar 97:ans njurar?......maila isf. så kan vi diskutera lite markku_85@hotmail.com ============================================== 6 Cylindrar å bakhjulsdrift....kan det bli bättre? |
|
| Jag köpte njurarna från Bmw, kostade 600:- tror jag, det spelar ingen roll vilka e-46 njurar man använder. | |
| som endel andra redan har skrivit, köp för f*n inte av mds, passformen är verkligen värdelös, köpte ett komplett kjolpaket o det enda som passade var kjolarna resten var inte ens i närheten att passa..! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.