|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur man får "strob light" på fram lycktorna.. Finns det att köpa någon sats som man kan koppla in.. Mvh Micke | |
|
Länk Är du riktigt säker på att du vill ha det?! =0P |
|
| Ja men det ska ju gå att sätta på o av.. kan vara bra om man vill att "fabron med hat" ska flytta sig lite till höger så att man kommer om... WHOOOM :) | |
|
......finns även nått som kallas ljustut...... Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Jo jag vet men då får du slita åta fan om du ska får den effekten.. :) Tack Speedy för Url´n jag ska nog beställa ett par |
|
|
Sätt inte dit såna, för din egen skull. En jag känner åkte dit rejält med såna när han var ute och lekte. Där snackar vi 5 snutbilar fullproppade med väldigt hårdhänta poliser, resultatet blev draget körkort och en rejäl böteslapp på 15 000 kronor. Så sätt inte dit såna. Typ bland de värsta brotten man kan begå. |
|
|
Inte kan man väll få 15 000kr i böter för det!?!?!? Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Hej. Man kan inte få 15.000:- i böter utan rättegång. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Jasså... Men kan det verkligen ge draget körkort för att man har ljus som blinker "lite" snabbare än vad man kan åstad komma med ljustutan...? Jag får nog forska vidare innan jag gör något /Micke |
|
| Fy in i helvete va förbannad jag skulle bli om en idiot skulle va bakom mig med sådana. Då blir det hus i helvete. Kommer ju knappast släppa förbi idioten iaf. | |
|
Du kan ju försöka stoppa mej.. Det är ju just sådana som du som man vill ha ur vägen.. 316.. =) skämt o sido vad mer du Glenn.. Tycker du inte om att bli lurad? /Micke M3 wannabe.. =) |
|
| Vadå lurad? Skulle jag tro att det va en polisbil då eller? | |
| Ska du inte ha sådana fula neon-lysen under bilen också? | |
| Nä.. det ska jag inte.. Lite väl flashit.. Men jag kan tänka mej vid ben utrymmet.. | |
| Det blev iallafall 15000 i böter, med eller utan rättegång vet jag inte. Men det var ju inga vanliga strålkastar-strobbar utan blåfärgade strobbar som satt i grillen, men de slet killen bort på plats och slängde dem på marken vilket resulterade i att snuten blev ännu mer förbannad och hotade med att sätta dit honom för nedskräpning också = ) Roligt så länge det varade. | |
|
Hmmm. Jag som tänkte sätta dit en blå och en röd på min. Med strömbrytare i kupén, givetvis... E de verkligen så hårt straff? Ta körkortet?? Hmmm. Iof så kan dom inte ta nått som jag redan blivit av med....... |
|
| Låter som du har en volvo 740... =) | |
|
I och med att du har en blå och en röd stroblampa så kan dom "sätta dit" dig för att du utgivit dig som Polis ! Och det är inte det trevligaste lagbrottet i deras ögon. Och hur många skulle gå på att Polisen kör omkring med gamla E30:or ? E46, E34, E39 går nog bättre (om man inte har spoiler och klistermärken över hela bilen). Med en Volvo 740 går bra (har själv haft strobs i grillen och siren), men sedan växte jag upp, blev torr bakom öronen och kom på iden med att montera kompressorhorn och extralysen istället ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.