|
|
|
|---|---|
|
En riktigt fin sån kan väl vara värd 30.000.- ? Det måste ju vara en framtida kultbil. Typ en 79'a med två separata pipor. Vad tycker ni andra? Mr C | |
|
Hej! Då skall den vara väldigt fin..... Frågan är om någon kan tänka sig betala så pass mycket. Min fick jag gratis! Då med sprucket grenrör och ett rostigt fjädersäte och ett baksäte uppätet av möss... Nu är den besiktigad och har inredning ihopplockad från 3 olika bilar men den ser ganska risig ut. Lars |
|
323E21terror |
Den om någon är en riktig kultbil, visst 3.0csi, 2002tii, mfl får förvisso inte glömmas. Men om man skall tala om användarbarhet så är de andra klassikerna värda så mycket pengar och så ovanliga att man knappt vågar använda dem.(speciellt på vintern) E21 323 finns det fortfarande kvar en del av, men många dock risiga. Bilen erbjuder ren körglädje som få andra..och den är faktiskt användbar i högsta grad med "hygglig" plats för fyra samt ett stort bagagerum som rymmer massor. Att bilen utöver detta har en förhållandevis låg bränsleförbrukning gör ju inte saken bättre. Skall man sammanfatta bilen blir det såhär..lite läcker..snabb..och terroristig bil med njutningsbart avgasvrål som får de flesta att njuta. farten är min drog |
323E21terror |
menade ovan att då bilen har förhållandevis låg bränsleförbrukning gör ju inte saken SÄMRE skulle det ju vara farten är min drog |
323E21terror |
Jag är dock tveksam till 30000kr....en fin 2002tii mfl betingar ju lätt den summan om vagnen är i mintkondition, men en E21 323i vet jag ingen som sålts för över 20000kr. Känner en kille som hade en megafin 82a..den gick för 18000kr. En fin 79a kanske betingar mer då den är äldre och uppfattas som ännu mera kult, och eftersom detta var några år sedan så skulle jag tippa på att 25000kr är något av ett tak för vad någon kan ge för en original sådan. farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.