|
|
|
|---|---|
|
Hej Som rubriken lyder undrar jag om ni kunde ge lite tips på vad jag ska lacka min m535:a i? Om jag nu lackar om den. Då menar jag inte någon tråkig färg utan nån lite ovanligare, typ rs blå? //Putte | |
|
Daytonaviolett eller Avusblå! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
| Ja RS blå är ju ovanligt ;), ett klassiskt BMW-förslag är ju faktiskt INKA - om du inte är rädd för att synas, förstås. Tror det kan bli hur läckert som helst på en E28 med "lagom" stora hjul och maffig sänkning exempelvis *dreglar* | |
| Ne RS blå är kanske inte så ovanlig men när jag sa att den inte skulle vara vanlig menade jag naturligtvis vanliga färger som vit,röd,svart osv :) | |
| Ok, jag fattar - men man måste ju gripa varje ögonblick att jävlas lite ;). En snygg blå är ju estorilblå tex, om inka känns för extremt. Fan, ska nog fotoshoppa lite kan bli en sen kväll med pilsner vid datorn... Känner lite E28-abstinens till råga på allt. | |
| Har kollat runt lite och INKA färgen skulle nog sitta smäck på m535:an! Ingen som vet vad färkoden är eller så? | |
|
Det ska finnas en sida på nätet med färgkode, tyvärr vet ja inte adressen, men kolla med BMW dom vet, eller nån lackerare. Lycka till och glöm inte att länka bilder med resultatet. |
|
| Kolla här! Länk | |
|
Mmm ögongodis! Resultatet får ni nog inte se än på ett tag. Håller på att plocka isär hela bilen typ och ska trolla bort varenda rost gnutta jag ser. Kan tänka mig att det blir framåt våren som ny lack ska på. //Putte |
|
|
Inka???? Och jag som tyckte att JAG hade skum färgsmak :-D Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Alpinvit är underskattad, och tämligen ovanlig. Gör sig bra på E28. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Jag har alpinavit nu...men den e rätt tråkig efter ett tag :) //Putte |
|
|
Vad tror ni om den gråa lacken som finns på m3 smgII? den här färgen alltså Länk Nån som vet vad färgkoden är? //Putte |
|
| Eller den är nog vanligast på csl:n | |
|
PutteJ> Det blir dom flesta färgerna när man vänjer sig. Hållbarheten på en lite mer nedtonad färg är nog betydligt längre. Orange kan vara fint, men jag spyr över alla saffranslackade bilar, oavsett modell. Det ser bara inte rätt ut, även om färgen är fin. RS-blå funkar på RS-Audis, på sin höjd. Min favorit sitter på Audin jag har, Titangrau metallic. Diskret, men på nåt vis lite mer än bara vanlig gråmetallic. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.