|
|
|
|---|---|
|
Tja...ba Har hittat köpare till min ögonsten nu. Nya bilen blir en helt skuldfri E36 Coupé 93. Servicebok saknades... Hur mycket kan det kosta att eftermontera antispinn? Själva reglagen är väl framdragna på Coupén redan så då återstår väl grovjobbet. Man kanske möjligtvis kan ta delarna från en krockad Coupé av senare årgång? Mvh Kjellen | |
|
ASC DSC går inte att eftermontera, däremot det andra låter ju vettigt. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Asken -- Allting går väl egentligen att eftermontera, inklusive ny kaross, det handlar bara om priset, fast allt är ju inte rimligt... :) att ASC DSC inte "går" att eftermontera, beror det på att bromsarna är inblandade då, så att det drar med sig för mycket? | |
|
En del av bilens el och styrsystem samt tillsammans med bromsar div gyro är inblandade. Skall korrigera mig, DSC fanns inte på E36. Däremot ASC. Jag bad min auktoriserade verkstad offerera eftermontage på en E36 6cyl-95. Efter de hade kontrollerat med tekniska avdelningen samt tyskland så fick jag svaret att det inte gick att eftermontera. Så det går inte att eftermontera mig veterligt. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.