|
|
|
|---|---|
|
Tjena go vänner! Är det så att Brostugan på måndagar vid 18:00 är träffpunkten här i Stockholm? Himla bra ide`. Jag är nybliven BMW-ägare och det vore kul att se och träffa andra bilar/ägare. Få lite råd och så. Vad säger ni? Nu på måndag den 23de från 18:00! Jag åker dit så får vi se vilka som kommer. Markisen | |
|
BMW SC har väl måndagsträffar vid brostugan men är det varje måndag? eller varannan? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Aha... Kanske miss av mig. Jaja. åker dit ändå. Skönt att finåka lite... Tjing! Markis |
|
|
Träffar vid Brostugan sker jämna veckor kl. 18.00- , dvs. inte nu på måndag (23/8) utan nästa. Kul att se fler 7-serie bilar, brukar att vara lite tunnt med dessa. Länk Mvh. Patric Min 740-E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
Hej BMW vänner! Säsongsavslutning på Brostugan ikväll 13/9 från kl. 18.00. Välkomna!! Göran |
|
| Jag kunde tyvärr inte komma, men jag hoppas att det blev en trevlig avslutning. | |
bmwowner |
Hej BMW vänner ! Ja då har man äntligen kommit till skott att ta sig en tur till Brostugan för första gången i måndags den 13 / 9. Från Glanshammar till Brostugan på ca 19 mil. Man känner en trevlig samhörighet när det snackas om en av värdens bästa bilmärke. Vem är jag då....jo en sann BMW entusiast som tog med min Platenengröna E28... 528i 85. Har varit medlem i klubben sedan 1985. Medlems-nummer 66. Det betyder att det ska bli trevligt att få ta del av 20 årsjubileet för vad klubben kan tänkas hitta på år 2005. Väntar med spänning !! Brostugans träff vid Nockeby bron i Stockholm ( ligger ut med väg 261 mot Drottningholm ) kan jag varmt rekomendera för de som ännu inte har varit med.....fina klenoder i en fin miljö där man kan ta sig en minigolfrunda blandat med BMW snack och trevligt bemötande från bmw vänner...där det dryftas mycket kunnande. Fika och mat finns... Allt sammantaget gav mig och min käresta ett trevligt intryck denna kväll. Detta inlägg är den första på detta forum. Hoppas få mer tid till fler inlägg. Mvh /// Leif Lorenzen |
|
Brostugeträff den 17/10 vore trevligt...men tyvärr kan jag inte denna gång. Mvh /// Leif L BMW Entusiast |
|
|
Fick precis sålt bilen så det kommer ingen Alpina *snyft*. Får lifta med Tobbe i M3:an om man kommer ifrån jobbet. Mvh David |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.