|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet hur originalskinnet ser ut i en M5 E39 -99? Jag har det med längsgående "ränder" i stolarna. Är det originalet? | |
ErikJ |
skinnet med "ränder" är ett tillägg heter nappa heritage standardskinnet finns i svart rött blågrå finns även med tyg dock ej på svensksåld ex.. |
| Du har standardskinnet.... | |
|
Hur skall ni ha det..pratar ni inte mot varann nu? Burken och ErikJ. Vem har rätt egentligen?? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
längsgående ränder = heritage = extrautrustning. tvåfärgade stolar (även om svart/svart kan vara lurigt att se att det är tvåfärgat....) = standardskinn. för enkelhetens skull, kolla på mina M5:or i crewgalleriet. den blåa har Heritage (=extra) och den svarta har standard. mvh Johan |
Buspelle |
Erik J har rätt. Du har nappa heritage som är extrautrustning. |
| I orginal brochyren så är hans skinn med som "standard" men dom kanske fläskar på på dom bilderna... | |
|
Johan! Länkarna i crewgalleriet verkar inte helt friska. Oavsett vilken av dina M5:or jag är inne på så när jag väljer "bilder" så hamnar man på en sida med 99:ans bilder. ___ BMWCS #5157 |
|
| Länk | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Programmer, länken ska vara fixad nu! Mvh Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.