|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
blir så ibland :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| tsaros. De kostade runt 1800:- med lack. Man kan beställa utan lack men då är de bara runt en hundring billigare vilket inte är värt besväret att lacka själv. Listerna sätts i skårorna i taket och täcker på så sätt hålen för railsen (som finns där om man inte har rails från början). | |
|
Har äntligen sett en Svensk-såld E61:a utan takreling ett stycke Saphirsvart 525i Chromeline ute på Bosön/Lidingö mycket trevligare utseende än med. Mvh Stephan |
|
kilroy |
Personligen anser jag att allting som anbringas på en BMW för att transportera mer grejer än som ryms i kupén eller i bagageutrymmet borde förbjudas...oavsett vad man kallar det... |
|
Detta är en fråga jag brottas med just nu också funderar på E61, tycker defenitivt att det är snyggare utan rails än utan. Min första kombi, en Audi avant 200-87 var utan. Skitsnyggt, redan då hade alla kombin rails och den skilde sig från mängden på parkeringen. Satt igår på IKEA och åt lunch, Bara kombin med rails (ok, kanske inte rätt ställe att titta men ändå) Enda motvikt är dock att i somras så körde jag ungarnas cyklar på taket på min E39, mycket smidigt måste jag säga... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.