AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
826

Kan man övningsköra i Z4..

-
219
- -BMW- -
BMW 535d -08 LCI
Skyline GTR -91
Är det så att Mårtenssons trafikskola har en/eller flera Z4 3,0 att övningsköra i? Får man själv välja bil eller?

///M
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Ring och fråga?
mi
305
micro
316i touring -09
523i -99
Förvånar mig inte isåfall. Det är ju ett tokbra sätt att locka kunder! Här i Västerås har körkortsakuten (tror jag dom heter) 3-serie och Z3or.
hmm..lite avundsjuk..själv fick man köra omkring i nån sketen volkswagen...

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
Den där övningskörnings-Z4:an har varit i ropet tidigare här på forumet. Då var det någon som sa att de bara släpper ut färdiga körkortselever med den på landsvägskörning.

Det låter nästan lite väl våghalsigt om de skulle släppa ut en nybörjare i en 231-hästars BMW-roadster för ca 400-500kkr...! c",)

MVH
Jo låter lite småtokigt, men nog tror jag att man får lov att ratta den efter ett par körlektioner. Har svårt att tro att det ska vara någon sorts grädd bil. Verkar oerhört oekonomiskt att använda den så.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Alea iacta est, the dice is rolled
jp
464
jpn
523im -99
jag bor mitt emot en körskola och de har ett par e46:or med M-paket och hela kittet! =) och visst tror jag att det lockar kunder när dom får fara runt i silvriga e46:or med M-paket på stan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.