|
|
|
|---|---|
|
Hej. Är intresserad av en värdering av följande bil. BMW 328cia -00 Komfortpaket Navi+tv CD-växlare skinn komfortpaketet svensksåld velourmattor vinterhjul. Anledningen till att jag är tveksam är just att 328orna verkar ha hamnet lite i kläm. 330 ligger för nära. Dock får du inte en lika utrustad för säg 200.000 men ändå en hyffsad för runt 215.000. Vad anser panelen att bilan kan tänkas vara värd? Kanske lika bra att hoppa på en 330ci istället? | |
|
automat låter farligt i kombination med 3 serien och copué....eller? /Simon |
|
|
Inte för mig personligen eftersom jag ändå skall använda den som vinterbil och den inte kommer matcha körglädjen som sommarbilen har. Men jag förstår din oro för att det kan bli svårt att göra sig av med bilen i vår. Dock kanske man kan attrahera något äldre köpare. Svårt, beror på för vilken peng man kan få loss bilen för. |
|
| Hur mycket mil är det på bilen? | |
|
Ursäkta mig! Klantskalle är man ibland. Den har rullat 5300 mil. |
|
|
Jag skulle tro ca 200'. För de pengarna kan man ju som sagt få en 330Ci så jag tror det är svårt att få mer än 200' för en 328Ci. Kollade på bytbil.com men hittade bara två liknande bilar, 195' resp 219'. Den för 195' matchade nästan perfekt med beskrivningen ovan (5.400 mil, steptronic, skinn, CD-vxl mm) men var en importbil. MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.