|
|
|
|---|---|
| Skulle ta ner dörrsidan för att komma åt spegelkabeln, drog ut alla snabbkopplingar runt dörren och ringen runt handtaget samt fick up övre kanten men sidan sitter fast runt innerhandtaget där spegelinställningarna sitter. kunde inte hitta något skruv att lossa och vågade inte dra i heller. vad har jag missat? | |
|
Har instruktioner på datorn hemma om hur man plockar isär dörrsidan. Kan maila till dig när jag kommer från jobbet. Det ska bara vara två skruvar (om du har sidoairbag), en sitter under airbag-taggen och en sitter under spegeljusterings-spaken, sen är det bara clips nertill på dörren. |
|
|
Har ju lagt upp instruktioner på min hemsida ju.... för länge sen.... www.snajdarn.se Länk /Magnus |
|
|
OK, magnus> hittade. man m[ste alltså peta ut kontrollen till speglarna . Jag misstänkte detta men det såg rätt skört ut så jag vågade inte. Då åker nya speglar på bilen i dag! |
|
| tack magnus. det gick som smör nu. torxen som behövdes var T25 | |
|
Ok kanon! Får man se bild på hur det blev med de nya speglarna? |
|
|
Det kommer bilder när jag är klar med allt. Nu kom speglarna upp (det blev inte krom i alla fall, vanliga M speglar blev det) och mina gälar med Z4 blinkers är oxå nästan klara ( sitter redan på bilen mebn blinkersen är inte inkoplade än. det blev nya trösklar med hjälp av Manuel (MH-GTR) tidigare i veckan oxå och nu siktar jag på att fixa en egendesignad rear difusor inom kort. sedan kommer bilder. jah hoppas ha allt klart innan 1 september i alla fall. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.