|
|
|
|---|---|
|
Hej igen . Sitter å läser lite gamla trådar ang ämnet turbo. I flera av dom så sägs det att det finns NYA Mitsu Td04 15-18t snurror för typ 2,5-3,5k :- till salu lite var stans! Stämmer detta och isåfall var/vem ! Åter igen tacksam för hjälp/ tips! Även tips ang ic av intresse typ 9000 eller hel alu ! Gärna nya prylar ! Jag kollar Powerbörsen,Blocket osv dagligen ! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" | |
|
du kan ju bland annat kika in på SaabTurboklubbens hemsida.. Dom har ett köp/sälj forum som på denna siten ungefär.. Länk |
|
| för de pengarna får du nog inget nytt, däremot ett bättre begagnat kanske. 18-19t satt endast på volvosarna, saabs största aero var nog (15t 16t?). | |
|
Jag har 9000Ic + ett 15t agg på g för 5000:- nytt men jag tänkte att det skulle gå att pressa lite så jag e tacksam för vidare tips! Jag missade just ett nytt 15t 3500:- Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
| Fixade ett 15t åt kompisen för någon vecka sedan för 2k nytt. Håll koll bara, rätt vad det är dyker de upp väldigt billigt. 18t är i princip omöjliga att hitta, 19t också ganska ovanliga. | |
|
Ok!! skrik till om du snubblar över ett till !! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Ja, 19t satt BARA på V70 AWD R och bara -99 eller om det va -00 och BARA på AUT-bilar :) Och aggregat ifrån 9-3 9-5 har VÄL små avgashus!! M.V.H. |
|
| Jag har en 9000ic stående. maila på alfred@bolina.hsb.se | |
|
Tack Alfred! Men jag har redan fått häng på flera stycken Ic´s! Det kluriga ligger i att hitta en turbo till bra/lågt pris! ingen som har nå´t tips ?? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Lyfter!! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Jag Sitter iofs på ett TD0418t HL #7 rakt hus i min 900a som bara står i en ladugård för tiullfället. Det har väl gått ca 150 mil. men det kostar mer än 3500... //M |
|
|
"Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
|
Maila mig om pris & skick om du vill Turbovulc!! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Krokodilen: Ett bra tips är att gå in på Volvo,saab,audi klubbarna å kolla om du söker turbos å sådant. Där finns det gott om grejor å till bra priser :) Mvh Jojje |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.