|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| De små skyltarna är ju fula som stryk. Det ska ju passa in på bilen. Det är ju ingen leksaksbil | |
|
Vad är det som medföljer egentligen? Skruvar och hatar mm alltså? Vad får man av vägverket? Hur tar man bort skylten där fram? Jag har inte ens tittat på den. Men man behöver väl inte någon hållare där fram? |
|
|
Tjena Glenn. Det du får i paketet är plåtar, skruvar, muttrar + plastbrickor. Fördelen med stödplåt fram och bak är att du slipper borra i skyltarna, snyggare tycker jag iallafall. mvh |
|
|
jo, men det va väl ingen hållare på den bilen som va på bilden jag länkade till? eller? |
|
|
Neh dom stora e trista stora blaffor som tar upp halva bakänden på bilen. Neh smått ska de va onödigt å skylta me regnummret för mkt juh om ifall att... ;) dessutom så får ju inte alla ha små skyltar bara de e ju en anledning å ha de.. hehe Me Be M3 Wannabe! =) |
|
|
Hej igen Nää det fanns ingen hållare på den bilden, Du ser ju dom fula borrhålen med vita hattar. Inte snyggt mvh |
|
| ser väl helt okay ut tycker jag | |
| Smaken är ju olika, då är det väl bara att köpa plåtar o skruva dit | |
|
yepp, men där fram. bara att skruva loss från utsidan eller? jag har inte kollat, så jag har inte en blekaste |
|
|
Glenn Det var över 1 år sedan jag bytte på min (minnet) Tror det sitter skruvat med någon slags plastmutter i stötfångaren. Kan vara så att "muttern" går sönder, Därför är det rätt smidigt med stödplåt att först skruva fast i stötfångaren sedan snäppa fast skylten. Du får prova. Lycka till mvh |
|
|
Glömde svara på din fråga. Ja - Utifrån |
|
| tackar | |
| är det sant att det inte finns plast-plåtar längre, utan att man har gått över till aluminium igen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.