|
|
|
|---|---|
|
I går skrev jag och frågade om det gick och byta språk på "checken" och det gick mycket enkelt och bra!!!! Nu har jag nya frågor. 1. Var kan jag hitta vad allt betyder, min manual är på tyska så där fattar jag inget, nu står allt på engelsk och det fattar man bättre men det skulle ändå vara kul om man visste exakt vad som stod och vilka åtgärder som behövs göras. 2. Jag har 4 st svindyra fälgar på min bil och en av dom är en liten aning skev, vad skulle det kost ( ca. ) att få dom funda igen ? 3. Hur märker man att det är dax att renovera automat lådan den har gått 17.000 mil och är så vitt jag vet orörd. 4. Jag tycker att kylarvattnet på min bil går åt, jag fyller på med ca. 0.6 - 1 liter var 100 mil är det normalt eller? KÄRLEK KOSTAR! | |
|
Det där ang. kylvätskan: Min 535'a drog lite kylvätska den också (typ en liter/100 Mil), men jag kollade alla slangklämmor och drog åt dom. Efter det har han inte dragit nån kylvätska. Kolla efter gröna kristalliseringar, där bör det läcka/har läckt ut. /Etno |
|
| Min 525 drog oxå lite vatten..det berodde även det på en dåligt åtdragen kylslang. | |
|
Jag lämnade in mina fälgar hos Fälgfixarna i Helsingborg 4 st 8,5 x17 kantpolering av samtliga, riktning av två klarlack på alla 4 summa ca 3000:- Rekomenderas!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.