|
|
|
|---|---|
|
Endast andra bildårar kommer att förstå detta, så jag måste dela ;-) Jag uppfyllde en pojkdröm tidigare idag - rattade för första gången i mitt liv en Ferrari - en F355 F1 Berlinetta. Röd med beige läder och sportstolar.... nu är frågan bara hur man skall övertyga frugan att ta en fet inteckning på huset..... ;-) Huga säger jag bara. Får nog svårt att somna i kväll... | |
| =) | |
|
Imponerad... 4 Cylindrar är 2 är lite! |
|
|
Att ha kört en Länk måste ha varit underbart! Det häftigast jag kört är en Länk snacka om lång adress! /A |
|
|
Har bara suttit i en Berlinetta, men hade velat pröva en någon gång..enligt mig den finaste sportbilen (designmässigt) alla kategorier! :) Mvh Dragolito |
|
| Dragolito, då har du inte sett den Koenigsegg CCR'en. Där kan man snacka stilrena linjer och underbar design. | |
|
Nord: kan du fixa nån bild? Mvh Dragolito |
|
|
BosseP999: Jag grät inte av glädje, men jag mådde ganska bra när jag spöade en sådan :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
k1mzo: Mötte en sådan som du länkar till i Tollarp när jag var på väg ner till Knutstorp förra helgen. Kan säga att både jag och ungarna höll på att förolyckas då det blev VÄLDIGT intressant i backspegeln! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
en av de bilar som står på "måste-testa-listan", helt klart :) kul! mvh Anders |
|
|
k1mzo: Tackar, imponerande design men Berlinettan är även den minst sagt lika snygg!... Mvh Dragolito |
|
|
Micke Olsson: Kanske inte helt oväntat att möta en i skåne dom tillverkas väl i Ängelholm? ///M |
|
|
Dragolito: Kolla koenigseggs hemsida annars så får se imponerade data om den också! Länk |
|
|
Nord: Imponerande!! :) Den blåser allt ju.... Mvh Dragolito |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.