|
|
|
|---|---|
|
Min kondensorfläkt snurrar inte vilket meför en del problem jag behöver lämna in bilen till någon som kan fixa detta har ni något bra tips på verkstad i sthlm med omnejd | |
|
Vikken fläkt? _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
| kondensor fläkten ,, | |
|
Vikken fläkt är det? Vart sitter den?! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
| den som sitter innanför kylfläkten , trycket på min ac blir för högt så ac:n pyser ut för säkerhetsventilen slår upp ,, det finns el i kablarna men fläkten funkar inte. är du bra¨på sånt ? | |
|
Nja.... Men du har så ny bil så jag tycker du ska lämna in den. Jag skulle ialla fall iinte börja pilla med sådant. _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
| nmmm nej precis så det e därför jag frågar efter en verkstad | |
|
Jo men asså åk till BMW i Sthml. Dom kan nog det bäst. Eller vad tror du? _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
| rpr racing vad gör ni berätta lite verkar juh lite intressant | |
| jo det får nog bli bmw sthlm | |
|
RpRacing står för Real Power Racing. Vi är bara en grupp bil tokiga ungdommar från Stockholms trakten som åker, trimmar, stylar och gör allt möjligt med våra bilar. Åker på Race, Träffar m.m. Det var jag som startade hemsidan och "klubben" (eller vad man ska säga). _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
| har du msn eller nått så kan vi prata mer | |
|
yes! rp_racing@hotmail.com _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
yes! rp_racing@hotmail.com _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.