|
|
|
|---|---|
|
Jag går i bilköpar tankar (min första bil) men jag vet inte om jag vill ha en E34 eller E30, antingen 525 eller 325. Jag gillar att gasa =) så vilken ger mest körglädje för pengarna? jag vill gärna ha nåt å ragga brudar me oxå =P Jag är tacksamm för den mesta information som kan vara till nytta Oo=00=oO /CD | |
kamber |
själv hade ja nog valt en e30 325 =) ! den e fettaaaa specielt om dem e lite sänkta o et par feta fälgar.... perfekt bil....snabb oxå.. =) /Bujachaka.... B M W 318 -86 E30..... går ändå.... |
|
TACK! Jo jag tycker oxå att dom e feting grymma, men frågan e om man kan få tag i ett exemplar som inte e föööör buskört (för d vill jag göra) HEHE Men ere inte bättre komfort i en 525:a?? /CD |
|
j_s |
tycker nog du ska stanna på moppen nåt år till... |
|
hmm, var bor du nånstans? kanske kan visa dig en pärla... Bmw fanatiker |
|
|
Jag bor i Uppsala.... men jag ska nog inte köpa bil på ett år iaf... men tack ändå! 555: jag tycker du ska hålla käft /CD |
|
|
den där pärlan... skulle du kunna berätta lite mer om den? bor norr om stockholm.. /BoBo |
|
|
Gillar å gasa och vill impa på brudarna? Jamen det är ju 750 grabben skall ha! |
|
^LS^ |
Tjena Själv hade jag en Volvo 142 -73, men K-kam! Dä ni! ;) Jag skulle rekomendera 318iS. Drar ingen soppa och går rätt piggt. Säkert en aning billigare skatt. p.g.a lägre vikt än 32x eftersom det sitter en 4:a i den. T.e.x så drog en Vette i helgen, årsm tidigt 90 nåt. 2 billängder på c:a 300m! Hmm.. ska erkännas att det hade regnat och han spann de första sekunderna..! Men det kändes fint! =) (Jag kör en 318iS -90) /Mvh (Fullgasväxling, javisst!) |
sportsbmw |
BMW ÄR TA MIG FAN DET BÄSTA BILMÄRKET I VÄRLDEN! BMW RULES! |
|
Jo Hans_Gruber har nog rätt... d e nog en 750 jag ska ha =) Men en 318iS e den så rolig? den har väll bara 140 hk... å en 750 har juh 300!!!! =) hur pass gåre å trimma en 750 resp. 318iS?? nån som vet?? /CD |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.