|
|
|
|---|---|
|
Behöver få tag på en översiktbild på hur motorn ser ut i en original 323a med M20 kring '83 med PulsAir-systemet. Jag köpte min turbokonverterad och jag har vissa originalgrejor liggande i en hög men tror mig sakna vissa grejor till bl.a. PulsAir-systemet och originalluftburken. Vet inte riktigt hur allting sitter heller. Måste återställa den till original inför besiktningen men har inte hittat någon bra bild i de verkstadshandböcker jag tittat i och den autoriserade verkstaden hade inget heller som hjälpte. Kan någon hjälpa mig med detta vore jag tacksam. | |
|
Kan maila över ett par bilder imorgon, om inte nån annan hinner före. Jag har både orginal luffiltertburk och pulsair system liggandes till 323an, men såg att du bor lite långt bort. |
|
| Det vore kanon Nord om du kunde maila bilderna så jag får se hur det skall se ut så slipper jag fortsätta leta bilder eller någon som har en liknande motor där jag bor. | |
| asch, det var bilderna till dig också. Har haft fullt upp med mekande idag, så det glömde jag totalt. Går ut o rastar kameran sen, så kan du få bilderna i eftermiddag/kväll. | |
| Ok, det låter bra. | |
| Du har mail! | |
|
Nord Du kan inte maila dem ill mig oxå är du snäll. Glömde att kolla upp ordentligt hur slangarna satt innan jag rev ut dem. Tack på förhand/Berbel |
|
| Visst kan jag väl det. Du har mail! (Snart) :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.