|
|
|
|---|---|
| Tjenare! jag funderar på att köpa M3 evolution fälgar till min e-36a,e där någon som sett en e-36a med såna fälgar?o isåfall var det snyggt?kanske nån som har en bild?Det finns en firma i Jönköping med rätt hyggliga priser på fälg o däck ,verkar seriösa nån som handlat där?Man har ju grym besluts-ångest när man ska handla fälgar....tacksam för lite hjälp.... | |
|
Jag har köpt 17" Rondell 58 fälgar där för en månad sen, gav runt 5500:- utan däck. Kvalitén på fälgarna är helt OK. BMW CS #5206 |
|
| www.gummihuset.se har fina fälgar | |
| Tack för svaren,det finns ju så många coola fälgar men jag skulle vilja ha nåt lite ovanligt, typ M3 evolution men jag har aldrig sett en E 36 med just den typen av fälgar.Jag tror det hade blivit riktigt snyggt,vad tror ni? | |
|
Mina fälgar gör sig bra på en e36:a tycker jag.... Finns på molway.com // Leone Min bil Länk |
|
| Tjena Leone! Dom var riktigt snygga ,e det 18"? får väl åka o kolla på Molway ligger ju inte så långt ifrån mig....tack | |
|
Jepp, det är 18". M3 2004 heter de på Molway. Inte så värst dyra heller. Tror jag gav 13000 :- inkl däck för alla 4. // Leone Min bil Länk |
|
|
Ja köpte 18" M5 för 2 månader sen, betalade ca 12000. Fälgarna kom på nåra dar o så, as bra service :) ///Schumi |
|
|
Tjena! Köp ACE MONACO 18".. dom är vääldigt fina! Har dom själv btw BMW325IM |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.