|
|
|
|---|---|
|
Hej med Jer! Jeg har en BMW Business med CD-changer, og jeg ønsker en sub i bagagerummet. Jeg har overvejet en sub med indbygget forstærker, så det fylder så lidt som muligt. Strøm er i bagagerummet, så det er vældigt enkelt. Men hvad med signal? Er der en line-out på BMW-business, som jeg kan bruge? Hvad med remote power? Er der trukket kabler i forvejen, som kan bruges - eller må jeg trække nyt signal-kabel gennem bilen? | |
| Glemte: der er IKKE DSP i bilen. | |
|
Glemte lige (igen): Er der nogen enkel måde, at få lyd fra bagagerummet til kabinen? Der er ikke ski-hul i sædet, og sæderne kan ikke åbnes. Jeg skal ikke spille meget højt, jeg ønsker bare lidt mere "bund" end standard-højttalerne kan give. Kan der komme nok ind i kabinen uden at lave hul? |
|
|
Länk Mvh Björn Länk |
|
|
OK, det ser lidt avanceret ud. Måske jeg skal få en professionel til at gøre det? Min Business radio er med båndspiller/tapeplayer. Gør det nogen forskel, eller er wiring og stik de samme? |
|
|
Nu fandt jeg denne: Länk Hvordan kan jeg se, hvilket stik der fins bag på radioen, uden at tage det hele fra hinanden? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.