|
|
|
|---|---|
|
Hej kära vänner! Är det någon som kan kvista ut i garaget på 2 små lätta och mäta hur stort gapet är i bagaget på en E32a från bakkant till framkant. Konstig önskan va??? Jo, jag funderar på att köpa en 730, men måste veta om jag kan lasta en speciell sak - en högtalarlåda... Inget tjafs om kombi nu om jag får be... vill åka med stil! Tack på förhand. | |
|
så du köper inte en sån bil om inte din "baslåda" får plats, jag vet inte vad du prioriterar när du köper en bil men men! lycka till med bil köpet..=) "Plasthandtag Är För SmåHandlare"...=) |
|
|
Ok...Menar du nu från "ryggstödet" till "bakluckelåset" s.a.s.? Om du nu menar det så har jag mätt på min och måttena blev>>>ca 116cm utefter golvet...Obs!....Måttet från hatthyllan(dvs högst upp på ryggstödets bakkant) och till "bakluckelåset" är ca 97cm i och med att det blir mindre pga ryggstödets lutning.. Höjden är ca 42cm Bredden ca143cm på bredaste stället närmast bakluckelåset. Kom gärna någon med en "referensmätning" så det blir så "rätt" som möjligt... Välkommen till forumet förresten! Mvh Janne. |
|
|
Tjena Lappen! Det handlar altså inte om en Technoboomboombox som jag ska spela eurodisco i, utan en baslåda till min elbasrigg. Tänkte åka ståndsmässigt till jobbet. Kommer nog att slå till oavsett, men det hade varit trevligt att få veta. Trevlig kväll. Markis |
|
|
Tjena Janne! Tack! För mått och för välkommnandet. Egentligen var det ju gapet mellan gummilisterna jag skulle ha. Men - hör och häpna. Haffade en kille som parkade på gatan nedanför precis med sin 735a. Fick mäta på hans. 50 cm. Det var visserligen en lange men jag har för mig att de centimetrarna sitter i baksätet. Markis |
|
| Tjena Markisen! Jag var ute åkte och passade på att mäta min. den var 51 cm mellan gummilisterna. Jag har en 730 IA. Mvh Danne | |
|
det lär bättre det..=) "Plasthandtag Är För SmåHandlare"...=) |
|
|
Har precis gjort affär. Den är skön... Får inte elbasriggen plats byter jag till något som ryms... Markis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.