|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
lelle, det är garanterat en M5a i filmen. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| hahahahahahahahaha smster | |
|
? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Fungeradne länk: Länk |
|
|
inte fejk... _____________________________ Bilen: Länk |
|
Tony-Avesta |
Filmen är INTE fejk, de linjer man kan se från t ex. lyktstolpar mm som verkar fortsätta ner och in i bilen är antingen optiska fenomen eller nåt som blir vid komprimeringen av filmmaterielet. Att tro att det är en MC som kameran sitter på var nog det mest korkade jag läst på länge. Brukar inte en MC luta hit och dit då den kastar sig fram kors och tvärs mellan filerna......? MVH Tony |
| Vilken dåre. Han lär nog gå samma väg som motoryklisten i Paris ... hoppas bara han inte tar mer sig någon oskyldig. | |
|
Eftersom jag arbetar med kameror, kan jag rätt säkert påstå att filmen inte är fejk. Lycktorna som fortsätter fortsätter inte i sitt materiella läge, utan slutar strax nedanför det man ser från bilen, men den optiska synvillan som framkommer fortsätter också ner genom marken. Bilar ser man heller inte att de skulle vara begränsade inom sitt normala tilltånd, utan om man ser nån bil igenom instrumentbrädet fortsätter dessa bilar också genom marken. Troligen ett fel som uppkommit då filmen fått ett annat format, eller komprimering. Kan även uppkomma om kameran har använt fått in (spökljus) dvs ljur från solen som kan ge en dubbelbild i objektivets olika element, kan även vara ljus som reflekterats från ccd/cmos-sensorn. Spökljur kan speciellt uppkomma om man filmar/fotograferar med filter, vilket han kan mycket väl ha använt medan han tog filmen. Spökljus är även skurken bakom 99% av alla bilder på vålnader och UFO´n. Om filmen vore fejk, skulle det vara rätt svårt att få bort lutningen som bågen framkallar, samt varför göra det såå grundligt att t.o.m. inredningen i bilen rör sig gentemot kameran. Det är ju naturligvis kameran som rör sig tack vare bilens rörelser. |
|
|
Filmen är itne fejk, punkt slut. Han har publicerat tidigare intressanta filmer. Men det är helt galet kört i vilket fall som helst och den där RS4 bör man passa sig för. |
|
| Jag får väl ge mig om ni ska vara såna.... ;) | |
|
Jag får upp en tom sida bara, funkar länkarna fortfarande?? jag vill se filmen :) Mvh Dragolito |
|
| Länk | |
|
bmw-lelle: tackar, damn det finns krut i Audin!!! Mvh Dragolito |
|
|
Här är en fungerande länk: Länk |
|
|
Länk Länk |
|
| Dessa galna mafiaryssar :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.