|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Heeelt sjukt... | |
| Jag kan inte se den, vad ska den spelas upp med? | |
| Quciktime. Kanske är problem med för mycket trafik. Vänta någon timme så kanske det fungerar. | |
|
Quicktime.. Mvh Per |
|
|
Oj, du va före.. riktigt häftig film iaf :) Mvh Per |
|
|
Aha, det är SÅ man ska köra för att komma i tid till jobb på morgnarna....vilken stolle! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
det var en snabb rackare till ådi. provkörde en mtm rs2 för några år sedan med 440hk? skrämde mig själv till döds nästan. Var också en ryss som ägde den. i Stockholm. Vi ryssar har en konstig förmåga att göra galna saker ibland:) P.S. Fast den körningen, i filmen, var ju livsfarlig. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Snacka om att sätta andras liv i fara. Lite väl fort bland alla lastbilarna :) //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
| Frisk vågat kan bli dyrt det där... | |
| Jasså, är det sådär 50års förtryck av kommunism tar uttryck? | |
| Det hade inte räckt med nya M5:an för att dra den där RS4:an.... | |
|
Här är en annan galen film. Klart sevärd! Länk MVH / Jacob |
|
| Vad är så kul med fake-filmer? | |
Carten |
Den första länken fungerar ej!!!!!! |
|
bmw-lelle: vad är fejk ? // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Carten: Den här då: Länk Sjuka killar, RS4'an verkar röra på sig rätt bra /Wille |
|
| S M S........ | |
| Bmw-lelle: Vilken film är fejk? | |
|
Burken: SMS? Yes, helt sick film. Han kunde haft bättre varvtal ibland. MTM RS4 gjorde 0-200 på 13,2 s vilket är rätt snabbt... |
|
| Suspicious mind Sekt.....HAHHAHAHAH | |
| Kolla "Bmw" som troligen är en mc.... Lyktstolpar m.m följer med in genom bilen. De har nog trixat in Bmw:ns instrumentbräda m.m | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.