|
|
|
|---|---|
|
Hon funderar på att sälja och genast väcktes idén om att jag kanske skulle byta upp mig. Så vad är rimligt pris på denna vagn? De är inget fel på den. Ser ut som ny och 10000 mil. Klimatanläggning, färddator, elhiss (kanske alla har?) och snygga bmw 16 alufälg Jag vill inte lura henne och hon vill inte lura mig. Så vilket pris är lämpligt? Diesel innehåller mer energi än bensin! | |
|
Aluminiumlister invändigt , Regnsensor. Den har nog de vanliga. Ej skin. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Efter en snabb koll på bytbil.com kan man konstatera att en 320i-00 med ca 10.000 mil ligger på ca 150.000 kr hos handlare. Vid en privataffär kan man väl tänka sig att ca 140.000 kr är ett rimligt pris för ett fint exemplar. MVH |
|
|
Ok. Tackar. Fler synpunkter? Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
F-n det är ju syrran din,det borde lite smidigt gå att göra ett "kompispris" på låt säga 109' ;)Då får hon sålt den snabbt o utan problem(tror jag ;)) Nja....Kanske inte Sveriges seriösaste inlägg men jag kunde inte låta bli :) Mvh Janne. |
|
| Tycker det låter som en 130k vore ganska rimligt för båda. | |
|
Efter att jag suttit och studerat en massa anonser, så har jag också kommit fram till att runt 130k borde vara ett rimligt pris. Får se hur hon tar de =) Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Ha ha. nu tog de skruv! Den var minnsan värd enligt henne minst 150k. Ja ja. Får låta henne försöka sälja den för de då. Sen kan jag ligga kvar me mitt bud. Skulle hon få sålt den så är de bara att grattulera och jag kan leva vidare med min E34 som jag trivs väldigt bra med. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Har hört att släkt och vänner ska man aldrig göra affärer med... =$ Mvh |
|
|
Sant. Men fördelen är att jag kan historian på bilen. Vet att den inte har varit med om nåt otrevligt. Inga överaskningar. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Tror det är en bra ide att hon får försöka sälja den sjäv först. Hon kommer säkert märka att telefonen knappast kommer gå varm med ett pris på 150k. |
|
| Jag tycker oxå 130" är mest rimligt för båda, jag sålde själv min 318Ci -00 som hade rullat 6000mil till min lillebror förra året för ungefär dom pengarna. Jag själv gav honom det priset och han köpte, snabbt och smidigt :-) | |
|
Jag tycker som många andra här att 130K är helt ok för er båda. Jag tror att det kommer ta henne mycket lång tid att få ut 150K för den om det alls är möjligt. Tror ändå inte hon får mer än max 140 om hon har tur. Om den är svensksåld och fullservad osv. Är det en import tror jag hon får gå ner ytterligare. Många Bmw spekulanter vill ju gärna ha det mesta i utrustningsväg har man ju märkt. Skinn och sportstolar bla är ju nästan ett måste tycker ju många. Tror nog att du får den för 130' till slut...........= ) Mvh sw |
|
|
Ok. Den är svensksåld och hon är andra ägaren ska väl läggas till. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.