|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jeg har en E39 årg. 2000 med BMW Business. Jeg har prøvet at holde m-knappen inde i 10 sekunder, og slå tændingen til. Det virker fint, men jeg er i tvivl om indstillingerne. Det eneste sted, hvor jeg kan vælge, hvad jeg tror er volym-kontrollen, der ser det således ud: 1 2 3 4 1= lidt lys (xxxxxxxxxx) 2= mere lys (XXXXXXXXXX) 3= fuldt lys (HELTLYST) 4= intet lys Er dette indstillingen, og hvilken skal man benytte? Jeg synes, at min radio skruer for meget op, når man kommer op i fart? På forhånd tak for hjælpen! | |
|
Det skall stå GAL i menyn när du ändrar inställningen. FP |
|
|
OK, og 1 er lidt, 2 er mere, 3 er mest og 4 = ingen regulering af volum? |
|
|
Mange tak! Det fungerer 100% nu, jeg måtte helt ned på trin 1, min bil er meget tyst, når den kører. Er der nogen, der ved hvad det er, at jeg har stillet på før? |
|
|
Om det stod GAL i menyn (tysk förkortning för automatisk hastighetsberoende volymkontroll) så är det denna du ställt in. FP |
|
|
Der stod ingenting.... GAL fandt jeg, men det var et helt andet punkt. Det første punkt jeg fandt, viste bare skraveringer/fyldte felter. Der var 4 muligheder: 1) lidt lyst, 2) meget lyst, 3) 100% lyst, 4) svart. Der var ingen overskrift, og jeg kan ikke se, at der er nogen forskel, efter jeg har valgt om. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.